Running For Change!

Satt och kollade igenom min mail och blev påminnd om ett lopp jag snart ska springa här i skatås. Närmare bestämt den 6:e Maj.
 
Detta är ett lopp jag tycker fler borde komma och ställa upp i för anmälningsavgiften (200 kr) går oavkortat till hungerprojektet och deras kamp för att avskaffa världens hunger! 
 
Är inte det en toppengrej att springa för! Man kan välja på 5 eller 10 km, men gillar man inte att springa kan man gå också!
 
Läs mer på deras egen blogg: Running for change
 
 
 
Vilka är på!? :)
 
/Sara

Kommentarer:

1 AnnikA:

Men oj vilket bra initiativ! Det borde fler anamman.

Svar: Eller hur! :)
Sara

2 Anna:

Jag äter bara "lchf" men någon gång som nu i påsk blev de lite godis. Dck mår jag och mina mage bäst av den maten. De är ju ett intressant lopp :) få fundera :)

Svar: Ja visst är det :)
Sara

3 beccsterblogg:

vilken bra grej! hade gärna sprungit med er men springer lopp den 1 e och det är ju en bit att åka för en smålänning :)

Svar: Ja visst är det! Men det är ju en bit från småland så klart ;)
Sara

4 Rund är också en form!:

Det lät ju som en riktigt bra grej! Ska försök få till detta. :-))

Svar: Jaa!! Häng på :D
Sara

5 Anki:

Alltid lite extra roligt att träna för en god sak! :)

Svar: Ja det är ju inte fel det :D
Sara

Kommentera här: