vandring och snorkelutflykt!

Jag har sakta börjat smälta det nu att jag faktiskt är förlovad! Men tittar 100 gånger om dagen på ringen och får ett gött lyckorus i hela kroppen. Så lycklig att jag träffat den finaste som finns <3 Igår låg vi på standen på förmiddagen. Men efter lunch bestämde vi oss för att upptäcka ön lite. Vi vandrader runt och spanade in andra stränder och upptäckte att vi valt den bästa stranden. Men shit va vackert det är här. Det är nog den bästa ön i Thailand jag har vatt på. Den är liten och söt. Mysig gågata rakt över ön med små affärer, restauranger och barer. Vattnet är otroligt klart och sanden är som mjöl. Men den är liten så några dagar här räcker. Idag var vi på snorkelutflykt. 8 svendka va vi i båten och alla var trevliga och goa. Första stället vi stannade på blev lite kaotiskt. Först tappade en syklopet så john fick dyka ner och hämta det. Det var bra djupt där vill jag lova. Sen var det stora vågor så lite otäckt var det. Det blev jätte strömt och svårt att simma. Poff sa det och mitt spänne på bikinin gick sönder så aldelses naken om tuttarna fick jag springa upp på båten och byta. Ja alla fick ju sig ett gott skratt iaf. De andra ställerna va bättre. Mindre vågor och fina fiskar. Vi åt lunch som vi hade med oss på en öde ö. Och stannade på en annan ö där det kryllade av vilda apor som vågade sig fram för vi lockade dem med melon. Varje kväll här går vi till en bar på standen som har goda drinkar. Så mysigt. Imorgon blir det sista hela dagen här för den 29:e tar vi båten över till Malaysia och ön Langkawi. Vi får nämligen inte va kvar längre i thailand sen.
Jag kan bara.lägga ut bilder på bloggen från instagram för de kan inte laddas upp annars. Så därför blir alla bilder förstora Ha de så gött där hemma. :) än har vi ett tag kvar att njuta av värmen!

Kommentarer:

1 Helelala:

ååå ja vill också till koh lipe :) och grattis igen till er finisar! lycka till på färden till langkawi imorgon, mitt paradis från resan ;)
PUSS

Kommentera här: