En perfekt kväll...

...För en löparträff i skatås :) 
 
Det här blir man glad av =) Träffas ett gäng, några man redan känner och några man lär känna och så ger man sig ut i skogen och springer en härlig terrängrunda i den fina sommarkvällen! Hur bra som helst!
 
Från början var det ett gäng till som skulle varit med men förkyldningar och andra förhinder gjorde att vi tillslut blev en liten nätt skara på 6 personer som sprang och pratade tillsamman i skatåsterrängen. Jag är jätteglad att de som var där kom för det var verkligen ett glatt gäng! Så roligt det är att springa tillsamman. Tror allt att jag har inspirerat vissa att springa mer terräng dessutom ;)
 
Här kommer en liten bildserie på när vi kämpar oss upp mot getryggen!! Det är en lång, stenig och lite knixig backe!!
 
 
 
 
Men upp kom vi allihopa (även kamramannen) och kunde njuta en minut av utsikten innan vi fortsatte vår runda!
På bilden här har vi först Sara som skriver bloggen Träningen och Livet, Sen har vi Jörgen som skriver bloggen Från fet till triathlet, därefter står ju lilla jag, min syster Camilla och Joanna :) 
 
Härifrån forsatte färden över stock och sten, rötter och bergshällar... och ja lite grusväg med, tills vi var framme vid Skatås igen och där hade jag faktiskt förberett så att alla fick en liten fralla med :)
 
En perfekt kväll helt enkelt och jag hoppas på fler löparträffar framöver :)
 
/Sara
 

Kommentarer:

1 Träningen och livet:

Tack för att du ordnade kvällens träff, det var jättekul och perfekt väder!

Svar: Ja verkligen!! En jätteskön kväll fick vi ju :) tack själv för att du kom!! Så roligt :) kram
Sara

2 Anna:

Åh vad härligt! Blir så avis <3

Svar: Ja de va en superbra kväll!! Så synd att alla inte bor nära ;)
Sara

3 Camilla:

Tack för ikväll! !
Det var verkligen härligt att springa i slog o terräng. Och gött för ben och knän för mig som bara springer på asfalt annars.
Mer spring träffar :-D
Kram

Svar: Tack själv!! Så kul att du kom min finaste syster :) Mer springträffar får det absolut bli :) puss
Sara

4 Marie:

Sicket fint väder ni fick! Härliga bilder! Nästa gång (ska vi säga augusti??;)) är jag med!

Svar: Ja det var verkligen bästa vädret och kvällen!! Självklart ska du med nästa gång!! Agusti får det bli :)
Sara

5 AnnikA:

Förstår att ni har haft kul!

Svar: Ja det är skoj att träffas och springa tillsammans :)
Sara

6 Mia - träning och småbarnsliv:

Vilken härlig skogsterräng!

Svar: Ja den är jättefin!!
Sara

7 Viktkamp:

åh så härligt det ser ut =) Hade gärna följt med! Kram

Svar: Ja de va skoj!! Nästa gång får du hänga på :)
Sara

8 Anna:

Javisst är de grymma. Jag följer han oxå, ska bli kul att uppdatera sig om deras läge i Kalmar :P

9 Linda:

Gud va härligt! Alltid kul när man gör det med andra!

10 OrienterarEmma:

Så kul att det blev lyckat!

11 Carolin:

Åh det lät ju jättehärligt!! Hade så gärna varit med men fick sitta hos mäklaren och skriva på papper för lägenhetsköp istället, men det var roligt det också ;) men nästa gång hoppas jag att jag kan!

Svar: Va roligt att det blev en lägenhet då :D Grattis till den!! Ja det får bli fler gånger! :)
Sara

12 Jörgen:

Bra initiativ och en väldigt trevlig runda.
Snyggt jobbat!

Svar: Kul att du kom!! Jätteskoj att träffa dig och de andra :D Hoppas på fler gånger :D
Sara

13 FörortsPappan:

Skönt event Sara! Att löpa i skogen är verkligen skönt. Vem vet, det kanske blir fler gånger? Brukar du skapa träningsevents?

Svar: Ja det är ju det bästa tycker jag!! Man tänker inte så mycket på tempo och annat utan bara springer på och njuter :) Jag tror verkligen det blir fler gånger för det är många som önskat det!! Så i Augusti får du hålla koll för då blir det nog kanske något igen :) Nä det var första gången, men jag fick mersmak :D
Sara

14 Alexandra:

Ni verkar ha haft det super trevligt! Hoppas på en ny chans

Svar: Ja jag hoppas det blir fler gånger! Det hade varit kul iallafall :D
Sara

15 Louise:

Åhhhhh, helt underbara bilder!!! Hade gärna hakat på om det varit här!!! :0) grym terrängbana!!!

Svar: Ja de va en riktigt bra kväll :D Kul att träffa lite blogg-folk och springa tillsammans :)
Sara

16 Andreas:

Ser riktigt skönt ut! (:

Svar: Ja det var skoj :D
Sara

Kommentera här: