Här kommer jag :D

 
Drog med mig John ut på en springrunda ikväll! Vi har båda varit förkylda över midsommar, mitt bröt ut efter en lugn morgonjogg och dopp i havet efteråt på midsommarafton. Men som tur var så har det inte varit någon sådan där seg en som aldrig tar slut utan bara haft snuvan kvar idag. Och lite snor kan inte stoppa mig när benen vill ut och röra på sig...eller så kanske det var huvudet som ville för benen var ganska tunga idag faktiskt!
 
Vi tog iallafall en fin och härlig terrängrunda. Så fint och härligt ute i naturen och så tyst och lungt! Då mår man gott! Sprang förbi östra långvattnet och såg tre som simtränade där i det lugna fina vattnet mitt i skogen. Bestämde mig för att det ska jag också hinna med innan vansbro. Måste ju iallafall ha testat våtrdäkten innan loppet! :)
 
Hoppas det blir lika lungt och skönt väder på torsdag när löparträffen är :)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Anna:

Får kika på webben eller reprisen och se om jag ser dig :D
Vilken härlig runda. Jag rekommendera dig att testa snart, det kommer att gå hur fint som helst! kramar i massor

Svar: Ja precis ;) jättefin runda och ja du har rätt jag måste bara få tummen ur ;) hehe
Sara

2 Jennifer:

Alltid härligt med en runda ute i naturen :). /Jennifer

Svar: Ja verkligen :)
Sara

3 Lennart:

Jag blev så sugen på att springa trail när jag läste det här inlägget......

Kul med löparträffen. Om jag hade bott närmare hade jag självklart varit med. Jag gillar sånt :-).

Svar: Ja va roligt! Springa i skogen är verkligen härligt!! Ja de va ju synd..men det är väl värt att åka lite ;) hehe
Sara

4 Karro:

Finns ju inget bättre än en runda i naturen, härligt.

Svar: Ellerhur!! Superhärligt!
Sara

5 Miranda:

Åh härligt! Hoppas löpträffen blir lyckad på torsdag och att många dyker upp!

Svar: Ja de satt fint med en trailrunda ;) ja jag hoppas någon kommer iallafall ;) hehe
Sara

6 Viktkamp:

Skönt att förkylningen inte höll i =)

7 Pierre:

Trevligt med sådan natur i närheten så man kan springa lite trail. blir mer och mer sugen på det men behöver nog lite bättre anpassade skor till de =)
Ha så kul med testet av våtdräkt. Det är riktigt gött att simma ute med våtdräkt. Lite meckigt att ta sig in i första gången men har man hjälp så kan man få det redigt lätt och bra att få den rätt så man kan utnyttja axlarna till fullo.

Svar: Ja det är en lyx att bo här centralt men ändå precis vid naturen :)Ja jag är riktigt peppad på att ut och simma nu :)
Sara

8 Alexandra:

Många som är sjuka! Värdelöst! Härlig bild och rundan verkar ha vart perfekt

Svar: Ja va segt med tråkig förkyldning :/
Sara

9 Löparflickan:

Vad mysigt att springa tillsammans, att peppa och stötta varandra är guld värt! Du är en puma!

Svar: eller hur :D Hehe visst är jag ;) hehe
Sara

10 Husfrun:

Det ser härligt ut. Själv gillar jag inte springa utan föredrar andra motions- och träningsformer, men det ser riktigt härligt ut :)

11 OrienterarEmma:

Underbart med lite terränglöpning! Och kul med löp-träffen i Skatås, hade jag bott i gbg hade jag definitivt kommit!

Svar: Ja de är fint det!! Synd du inte bor närmare!!
Sara

12 Carolin:

Hej

Tyvärr får jag meddela att jag får hoppa över springträffen ikväll, trots att jag längtat och sett fram emot den! Det är så mycket och så rörigt nu med lägenhetsvisningar hit och dit så det blir helt enkelt lite för mycket. Men jag ska absolut försöka komma om det blir någon mer träff i sommar för det låter så fantastisk kul! Verkligen ett roligt initiativ!

Svar: Åh nej va synd, hade varit roligt om du kom!! :( I sommar är jag inte i Göteborg så mycket men efter min semester får vi dra ihop något igen för det blev så många avhopp och sjuka nu på slutet så det var synd!
Sara

13 Rund är också en form!:

Jag velar fortfarande på om jag ska med ikväll eller inte.
Jag testade en kort runda hemma igår, men det känns inte som att kroppen är riktigt 100 %-ig. Känns som att det är något "skit" i kroppen... :-(

Svar: Jag va tråkigt!! Jag är inte helt 100 jag heller, ganska snuvig men tänkte att det blir väldigt lugnt och behagligt så ska de nog gå. Men du får känna efter själv och dyker du upp så blir jag jätte glad, men annars så får vi bestämma att ses och springa tillsammans efter semestern!!
Sara

14 dorro:

Hur verkar det inför ikväll? Kommer det några? Jag ska ju inte springa med er men jag har planer på att cykla dit så det blir träning för mig också. Funderar på om jag ska komma till 18.30 eller senare eftersom ni andra ska ta er runt 1 mil också. Vad tycker du? Något du vill ha hjälp med under tiden ni springer?



Svar: Tyvärr är det nog många som blivit sjuka så här precis innan och fått andra förhinder så det blir kanske inte så många tyvärr! Förkyldningstider och allt! Hoppas på fler springträffar sen efter semestern och att alla är friska och pigga då istället :)
Sara

15 Lina:

Jag springer mest asfalt men borde nog försöka få in något terrängpass också, så ont om det här bara, ligger en bit bort :(

Svar: Ja terräng är kul men man får jobba lite mer..särskilt med ovana fötter!! :)
Sara

16 dorro:

Jag blir lite kluven på hur jag ska göra. Det skulle vara väldigt roligt men kommer det inte så många så kanske inte idag. Hmm?

Svar: Ja jag vet inte om det dyker upp några fler men utifrån som jag vet nu så bli det nog bara en sen kommer min syrra med två vänner och min sambo. Vi skulle varit 12 från början men så blir det nog inte nu!! Men vi satsar på en till träff snart tycker jag :D
Sara

17 dorro:

Ja vi får planera in en ny träff i augusti kanske. Jag träffas gärna och tränar något under sommaren. Jag har tid för det mesta. Springer gör jag ju inte men mkt annat. Ha det så roligt ni som är där.

kram, dorro

Svar: Ja verkligen! ! Vore kul att få till något! Ha en fin kväll :)
Sara

18 Rund är också en form!:

Så tråkigt att ni inte blev så många.
Tycker absolut vi bokar in någon träff längre fram!
Eller om du inte är bortrest hela sommaren kanske redan i juli?

Kram M

Svar: Sååå synd att du inte kunde!! Hoppas du mår bättre i halsen iallafall...det är ju viktigast såklart! Vi blev ändå ett gän på 6 pers som tog oss runt en riktigt härlig terrängrunda! Det blir absolut fler träffar!! :D Jag kommer vara i Göteborg slutet på v.28 om det skulle passa något där? :)
Kram
Sara

Kommentera här: