Påsken...

Påsken lider mot sitt slut! Men hur skönt är det inte då att man faktiskt inte behövde åka hem idag utan kan ta det lugnt en dag till :)
 
Påskafton bjöd på strålande vackert väder! Vi åt lite påskfrukost och sen for vi iväg till lövhult och knäppte på oss skidorna! Kul och härligt var det att åka och nästan själva var vi i spåren. Inte mycket glid men desto mer träning då man får ta i lite extra! Kände iallafall att varvet att jag fick till tekniken och allt ordentligt och kunde ta i ännu mer!
 
 
Jag veeet, jag vill också ha vår och somma nu. Meeen jag längtar lite med till nästa vinter då jag ska bli grym på skidorna och träna massor för vasaloppet!! Redan så jäkla taggad!!! :D
 
Sen var det dags för påsklunch och efter de hade jag gjort en skattkarta och ledtrådar till barnens påskägg. Tillslut hittade vi våra ägg och kunde mumsa lite godis :)
 
 
En skoj kväll i Jönköping med vännerna hade vi sen :) En väldigt bra påskafton med andra ord :)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Helelala:

Vilken härlig påsk! O gött att du redan är så taggad för vasan ;)

Svar: Jaa! Underbar, kunde jag inte trott att jag skulle åka skidor i småland i påsk :)
Sara

2 Anonym:

ser ju fint ut med skidorna, det är bra att ha något att se fram imot till vintern :) som ju är lång:) kul ide med skattkarta, det måste barnen ha älskat! min Lilla fick majskrokar i ett liitet ägg haha

Svar: Ja det är bra att ha lite mål och saker att se fram emot :) Skattkartan var väldigt uppskattad! Majskrokar är inte fel det ;)
Sara

Kommentera här: