På väg...

Sitter i baksätet  i våra vänners bil som fick agera räddare i nöden när vi fick något fel på vår bil. Så nu står dennparkerad vid landvetter :-/Ska hem till kära småland för det vankas dop i helgen för en av mina närmaste vänners lilla son ska döpas. 
 
Jaja. Tur Tess och Tony var på g åt samma håll bara en kvart efter oss ;-)
 
Det ska bli skönt med en helg hemma i de småländska skogarna och ikväll hoppas jag mamma bjussar på något gott! Här snöar det också lite lätt! :-D
 
 
Ha en skön helg alla vänner

Kommentarer:

1 Mia:

Synd med bilen men det brukar alltid lösa sig.

Låter som en härlig helg. Nu längtar jag också efter snö, den får ta och komma snart!

Svar: Ja segt men det löser sig! Tack :-)Super härlig med snö. Så mysigt!
Sara

2 Helelala:

Åh mysigt med dop o en helg hem hemma :) hälsa alla ja känner i smålandet!!

Svar: Jaaaa det ska jag göra :-)
Sara

3 Anna-Karin Arvidsson:

Ååååh va lyxigt m snö
Blev det snölöpa?

Svar: Inte än men hoppas på det imorgon :-)
Sara

4 Rund är också en form!:

Bilar ska bara funka!! :-(

PS. Gillar också sidoböjen i förra inlägget. Tar GRYMT bra i sidan!
En liten parantes bara; den här övningen är ju ingen fara, men man BÖR nog inte ta kort på alla övningar. Vissa gånger kan det vara farligt... Hihi! ;-))))

Kram M

Svar: Haha. Nä å jag har nog ingen plan på att ta kort på alla övningar heller ;-) men tack för tipset! ;-)Kram
Sara

5 Therese:

Hoppas ni får en mysig helg med dop och annat!! Kram

Svar: Tack :) det ska vi allt ha! Detsamma!Kram
Sara

Kommentera här: