Idag är ingen vanlig dag...

...för idag är det MIN fördelsedag! Hurra hurra hurra!! :-)
 
 
Har blivit firad på jobbet idag med sång, fina blommor och en fin ljuslykta att ha ute. Passar perfekt att ha på altanen när vi flyttar till huset :-)
Annars ska jag fortsätta att fira dagen med att hoppa över intervallerna i slottskogen med GRC och istället gå och äta god mat på pinchos med lite vänner.
 
Igår åkte vi från Småland vid 18-tiden på kvällen efter att John hade cyklat med klubben han ska cykla vättern med. Själv passade jag på att bränna av lite backintervaller i brantaste backen. Det var jobbigt vill jag lova! Jag får mycket lättare och snabbare mjöklsyra av att cykla än att springa! Det bara skriker i benen. Så fler backpass får det bli, starka ben till Vättern!
 
/sara

Kommentarer:

1 Justine:

Hipp hipp hurra för vår fina Sara idag!

Svar: Taaack kompis!
Sara

2 Rund är också en form!:

Jag håller med. Får betydligt lättare mjölksyra på cykel än när jag springer!

STOOORT grattis! Hipp hipp hurra! :-)
Kram M

Svar: Ja verkligen! !Tackelitack snälla du!!
Kram
Sara

3 Therese:

Grattis på din dag!!! Dock får du dela den med min son som blivit 2år idag :-) Kram

Svar: Tack snälla och jag delar den gärna :-) grattis till lillkillen! :-)
Sara

4 Ida:

Grattis Sara!!!

Svar: Tack :-)
Sara

5 Mikael:

Grattis på födelsedagen! Du firar med lite träning ikväll, eller? :)

6 Running Mima:

Grattis grattis! :)
Har cykling ökat i popularitet de senaste åren, eller är det bara så i mina ögon? Jag har en massa kompisar som börjat peda omkring längs landsvägarna.

Svar: Ja det har nog ökat så som många andra motionsformer! :-)
Sara

Kommentera här: