4 Månader

Sander fyllde 4 månader i Söndags och idag var vi på 4 månaderskontroll på BVC. Han växer verkligen så det knakar och jag kan inte fatta hur snabbt tiden går. Redan 4 månader och mu får han börja smaka på mat. Vi har testat gröt och så har han fått smaka lite på vår mat. Bara få det på tungan och lära sig nya smaker! 


Det mesta kom ut igen men han har iallafall fått smaka nu 😊

Själv känner jag mig riktigt på g nu. Förkyldning är helt borta och det va gott att komma igång med löpningen igen i helgen. Nu har jag också börjat på gympa/cirkelträning två kvällar i veckan. Kändes helt lagon att komma igång så istället för att börja gymma. Här får man ju både konditionsträning och funktionell styrketräning. (Shit va svag jag blivit, klarade typ 3 armhävningar på tårna😂)Det va iallafall jättekul och det bästa är att det är så nära, det är nere i skolan som ligger bara typ 500 meter från oss. Gött med träningsvärk idag! Man får dock ta det försiktigt med träningen när man fortfarande ammar och stretcha ska man väl helst inte göra alls eftersom man jar kvar något hormon som gör muskler och leder mjukare.

Idag fick kroppen vila efter två dagars träning men en pw på 1.5 timme fick jag och Sander till.  Så härligt med promenader!

Någon sover gott i vagnen!

/Sara

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Så spännande och kul att se deras reaktioner på olika saker... Hehe! :-)

Kommentera här: