Rutiner och helg

Vilken rutinmänniska jag är! Hehe. Älskar ledighet men vardag är inte fy skam det heller alltså!
Sova, jobba, äta, träna och så börjar det om. Dock består min träning just nu av enbart pw:s men detta tillstånd är ju tillfälligt 😉 den 22:a januari drar iallafall vattengympa igång och det hoppas jag kunna hålla igång med fram till bäbben vill ut! Badminton har vi några gånger kvar av också! Så lite så här lugn finträning får de bli! 
Häromdagen hann jag med en långpromenad i skogen innan mörkret. Fint men trist att det inte blir någon ordentlig vinter 😕
 

Igår blev det premiäreldning i vår nyinstallerade kamin 

Nu ska vi ge oss iväg till våra kära vänner och käka lite och sen gå på bio!
Vecka 25 och nästa vecka är det dags för ett besök på MVC igen! 

/Sara

Kommentarer:

1 Helen:

Fina fina du vad jag längtar efter dig.
Vardag i rutiner är det ju ändå nätt visst med :)

Svar: men va jag längtar efter dig då!!! så nedrans mycket! så fort ditt vasalopp är över måste vi ses!!
Sara

2 Carolin:

Visst är det skönt med vardag!
Vill du ha sällskap på en pw någon dag? :)

Svar: ja carolin! jättegärna!! 😃 vi hörs på mess om någon dag och tid! kram
Sara

3 Rund är också en form!:

Jösses, är du redan i vecka 25..?! Tiden går fort (särskilt när någon annan är gravid. I know...) :-D

Kram M

Svar: ja och nu 26 😉 men jag tycker gärna tiden får gå ännu snabbare!!
Sara

Kommentera här: