Helg med vänner!

I fredags var jag och hälsade på lite på jobbet. Underbart att träffa barnen igen, tänk va man kan sakna dessa ungar! Och min fina Sabina såklart, det är lite tomt att inte ha henne att prata med varje dag. Men hon är ju inte bara en kollega utan en nära vän. :-D När jag skulle gå igen, fick jag en massa kramar av barnen och en tjej säger - Sara, jag tänker säga att jag älskar dig! Åh mitt hjärta smälter ju och nästan exploderar. Vilket jobb man har egentligen, hur många får så mycket kärlek på jobbet egentligen! <3
 
 
 
Väl hemma igen kom min kompis Petra och lille Vidar på besök. De skulle vara här i Göteborg och hälsa på hela helgen. Så det har blivit en helg med mina goa vänner Tess, Petra och Clara. Vi har spanat i affärer, pysslat, gjort god tapas och såklart hejat på bästa Måns! 
 
 
På Söndagen blev det en cykelutflukt, men promenad till en 4H-gård och fika i solen. En hel förmiddag ute i vårvädret. Underbart!
 
Funkar bra att cykla med den här kanonkulan, får trampa lite bredbent bara ;-)
 
Vagnen har anlänt också och vi är så nöjda med den. Det ingår även i detta paketet en sittdel och bilbarnstol som man kan sätta dit. Supersmidigt om man tillexempelt ska handla och bäbis somnar i bilen. Då behöver man inte flytta bäbisen utan tar bara hela barnstolen och klickar dit på chassit.
 
Idag har 85 % av graviditeten avklarats och imorgon går jag in i vecka 35. 5 VECKOR KVAR! Det låter ju faktiskt som ingenting. Kan ju visserligen lika gärna vara 3 veckor eller 7 veckor kvar också....Men till BF iallafall.

Kommentarer:

1 Helelala:

Ååå vilken härlig helg. Och nu snart ska vi ha en sån mysig helg, ÄNTLIGEN!!!

Svar: ja kompis helger kan man inte få för många av. saknar dig så galet mycket nu. ska bli så skoj att ses!!!
Sara

2 Justine :

Så snygg vagnen är!

Svar: visst är den! tack för tipset 😃
Sara

3 Rund är också en form!:

Låter helt fantastiskt, vilket jobb och vilka ungar! :-)

Det är ganska nära nu.... :-D
Kram M

4 Carolin Arvidson:

ÅH så spännande det är!!! Kram

5 Carolin Arvidson:

ÅH så spännande det är!!! Kram

Kommentera här: