Återuppliva bloggen!?

God morgon!


Det var längesen jag bestämde mig för att pausa bloggen. Men nu kände jag ett sug igen att få skriva av mig lite.
Mycket har hänt sedan sist och i vardagslivet ska vi precis börja ett nytt kapitel. John började jobba idag och jag och Sander är lediga ihop idag. Men imorgon börjar vi inskolningen på Sanders förskola! Spännande. Ska bli kul att vara på "andra sidan". Jag är ju van att vara med på inskolningar som pedagog men inte som förälder. Kan vara lärorikt att se det med andra ögon!

2017 innebär för mig som för mpnga andra att komma igång bra med träningen. Jag ääälskar ju att träna så det är inte problemet utan jag jar haft så långa och sega förkylningar. Men nu känner jag mig superpepp på att bli bättre i år. 
Vi springer ofta ihop hela familjen så vår löparvagn från Thule har varit guld värt!

Vår första utmaning i år blir fsktiskt kortvasan. Ska bli så kul och hoppas vi hinner få till en del längd innan dess. Annars får det bli löpning. Vi ska till Branäs v.4 iallafall!
Sen blir det såklart Göteborgsvarvet. Årets bästa och roligaste lopp får man ju inte missa!

Nu får det nog bli lite mer kaffe här och lite frulle!

Kommentarer:

1 Trail & Inspiration:

Jaaa! Klart du ska återuppliva den. YAY! :-)

Svar: Söta du 😁 för din skull då 😉
Sara

2 Åsa:

Välkommen tillbaka!

Svar: Tack 😁
Sara

Kommentera här: