Husägare!

Nu kan vi officiellt titulera oss som HUSÄGARE!!! DET HÄR ÄR STORT! Vi är så glada så vi nästan spricker. När vi kom till visnngen i Onsdags bara kändes det HELT RÄTT! Sa till min Svåger som var med och tittade att HÄR MÅSTE JAG BO. John kände likadant så vi la ett bud redan där och då. 
 
Sen dröjde det ända till Fredag kväll innan vi fick veta att säljarna godtagit vårat bud!!! Så hela helgen har vi ju vetat, men idag var det besiktning och inte ett fel fanns det på huset och sen vid två träffade vi mäklarn och sljarna och skrev på alla papper. Jösses va papper det var att signera! MEN NU ÄR DET VÅRAT!
 
 
Känns så bra, har hela tiden velat bo i de trakterna. Min syrra med familj bor där omkring så det känns ju såklart jättekul att ha nära till dem. Nära till havet och smidigt att ta sig in till stan.
 
Den 2 Juni får vi tillgång till huset och den 7:e Juni gifter vi oss och den 13-14 Juni cyklar vi vätternrundan. Lite mycket just den månaden, men bara roliga saker såklart! :-D
 
Ikväll firade vi med skumpa! Inte varje dag man köper hus ;-)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Justine:

Underbart!

2 Lina:

Så himla roligt! :) Grattis!!!

3 Helelala:

iiii vilken månad :D

4 Camilla:

Sååå himla kul!!! Grattis till huset finaste syster ( och svåger)!!

5 Rund är också en form!:

Åh vad roligt att ni hittade något som kändes så rätt! Stooooort mega-grattis! :-)

PS. Ska du springa premiärloppet på lördag förresten?
Kram M

Svar: Tack det känns superskoj!
Vet inte...det har jag inte hunnit fundera på! Kanske!
Sara

6 Hoffen:

Stort GRATTIS!!! Riktigt roligt att hitta huset med det stora Det :)

7 Therese:

Grattis till husköpet! Det är ju så speciellt att gå från lägenhet till hus. Lycka till med allt i Juni :-) Kram

8 Nina:

Juni är er månad! Så roligt, grattis och jättevarmt lycka till - med ALLT :D

Svar: Tack! Ja det känns galet stort det här!!
Sara

9 Anna:

Underbart! Stort grattis! Som jag skrev på instagram så var jag i torslanda förra måndagen och gjorde praktik. Det var så fint där tycker jag, väldigt mysigt!

Svar: Tack! Ja det känns galet stort det här!!
Sara

10 mikael:

Stort grattis till att ni blivit med hus!


Svar: Tack :)
Sara

11 Ida:

Ååååååååh STORT grattis!

Kommentera här: