Förbaskade förkyldning!!

Har varit tvärförkyld hela veckan. Tyckte det kändes bättre i onsdags men när jag kom hem från jobbet var jag totalt slut och matt. Idag var det värre igen. Blir ju helt grötig i huvudet av att må så här. Har inte tid med denna förkylning just nu!! Hoppas det är bättre imorgon så kanske det kan bli en liten löprunda i helgen iallafall.
 
Men idag cyklade jag iallafall direkt efter jobbet till mina syskonbarn Joels och Neos förskola och hämtade dem. Slutar tidigt på torsdagar så då är det så mysigt att passa på att få hämta dem. Efter middag hos syrran och hela familjen tog vi allihopa cyklarna ner till havet och köpte glass. Väldigt mysig kväll och jag kan inte annat än att få ett litet lyckorus när jag tänker på hur himla bra vi bor här och va härligt det är att ha mina favoriter så nära! Det är lyx det och allt i livet känns så otroligt bra just nu. Får man verkligen må så här bra!?! (Förutom förkylningen då) ;-)
 
 

Kommentarer:

1 justine:

Det får man! 💖

Svar: :-D ♥ ♥ ♥ D
Sara

2 Rund är också en form!:

Sköna dagar nu!
Men som du säger; förkylning kan ju kvitta... ;-)

Krya!!
Kram M

Svar: Ja underbart är det!! Tack ska du ha :-)Kram
Sara

3 Camilla:

Krya på dig söster öster :-D
Puss på dig!

Svar: Tack syster yster!!
Sara

4 Helelala:

Såklart att du får ❤️

Svar: ♥♥♥♥♥
Sara

5 Lina:

Härlig mysig dag!

Krya på förkylningen!

Svar: Tack :-)
Sara

6 Therese:

Härligt att du mår så bra, förutom förkylningen då... Hoppas du snart kryar på dig!

7 Kim:

Hoppas det är bättre med förkylningen! Klokt dock att tajma in den nu och inte ännu närmare Berlin! :)

8 Eva:

Hur gick det med Berlinmarathon? Blev du frisk till det? Hoppas du blev det!

Svar: Hej. Försvunnit härifrån ett tag nu. Nä tyvärr blev jag inte det så något maraton blev det inte :-/
Sara

9 Helena:

Hoppas du kryar på dig! Jag har också legat sjuk och det blev riktigt långvarigt. Hoppas du har haft bättre tur.

10 Ida:

Saknar Saras träningsblogg!!! Hoppas att allt är bra med dig :)

Svar: Åh tack och jag saknar bloggvärlden!!! Men har inte kunnat skriva på ett tag men funderar på att ta mig tillbaka nu :-D Jag följer iallafall dig fortfarande!! ;-)
Sara

11 Anna:

Hoppas allt är bra med dig! Saknar dina inlägg!
Kram

Svar: Åh tack!!! Saknar också bloggen! Men nu ska jag nog ta mig tillbaka tror jag :-)
Sara

12 Madde:

Saknar dina inspirerande inlägg! Hoppas du mår bra :) kram

Svar: Tack :-) Jag mår bra men vatt lite annat så jag inte kunnat skriva. Men nu känner jag att jag nog kan börja snart igen :-D Saknar bloggen!!
Sara

Kommentera här: