Tisdagen 30-dec

GOTT NYTT ÅR!!!

Jag kör på att önska alla ett gott nytt år lite tidigt!! Kommer inte hinna blogga imon ändå!

Sitter vid datorn och ångrar att jag inte hängde på ut till ormaryd! Smarta Sara tänkte att, men det kan ju vara skönt att bara vara hemma i lugn och ro i kväll och fundera på allt och inget! Men ja, nu sitter jag här och önskar att jag va men oscar hos simon, emma, och tyra...mmed adam och martin med! Men men...jag får väl skylla mig själ att jag ska vara så trög!

Imorgon är det nyår! Ska firas i jkpg med fantastiska vänner. På förmiddagen ska jag och oscar förbereda lite mat, sen vid 13 ska vi in till stan. Då ska jag och pea sola, sen ska vi fixa oss och runt 17 åker vi mot Jönköping och Emma!! Där väntar tre-rätters och en massa skoj!! Kommer nog bli toppen!

jag hoppas på att år 2009 kommer bli ett fantastiskt år (kan dock bli helt tvärt om). Jag ska inte ge något nyårslöfte, för jag kan aldrig hålla dem. Men jag ska försöka göra år 2009 till ett bra år. Något jag har kommit på att jag är dålig på är att visa de jag tycker om hur mycket jag tycker om dem och vad de betyder för mig! Så vi kan väl säga att mitt mål under år 2009 är att visa mycket mycket mer hur mycket jag älskar dem som står mig nära!

Även om det känns som att jag inte vet någonting alls just nu...varken upp eller ner...så vet jag i alla fall en sak. Att kärlek är det finaste som finns och man ska vara rädd om den. Låter hel-töntigt...men sant!

Kommentera här: