Längtar....

Idag är det gött väder ute...som det har vatt de senaste dagarna!! Jobbade natt till idag så jag har inte hunnit vara ute så mycket än...ska jobba inatt med...

Men jag längtar till imorgon för då åker jag med mina tjejer till västervik!! ska bli så himla skönt att komma iväg lite...Vi ska ha sååå jäkla kul, göttt gött!!!

Längtar till mycket just nu, läntar till helen kommer hit, ska bli så kul att träffa dig gumman, och vi ska nog åka en runda till tyskland då och förbereda oss för en termin späckat med party!!:D Sen längtar jag till simon och emmas bröllop!! Ska bli as kul!! Men mest av allt längtar jag till vi flyttar tillbaka till borås...saknar mitt borre massor, vill ha skola med...e lite trött på att jobba nu!!

Men just nu längtar jag till oscar kommer hem efter jobbet...för jag e hungrg och då ska vi äta:D

SARA

Kommentera här: