Jag är bäst!!!!

Jag vann, jag vann, jag vann!!!!!!!!

Har nyss vatt å spelat minigolf med lite kompisar och jag vann:D Så nu ska jag va mallig för det hela sommaren!!hihi!!

Den här helgen har varit riktigt bra! Fredags for vi in till clara efter jobbet och där tog vi en öl innan vi begav oss till 8 glas på after work! Riktigt trevligt var det med god buffé! Sen gick vi tillbaka till Clara på lite förfest, tess och petra körde på att häva i sig vin så de fick lämna gänget efter förfesten:P Emelie och johan försvann också på förfesten eftersom de skulle upp tidigt dagen efter och olivia for iväg och skulle träffa sin pojkvän! Så tillslut var det bara jag, clara och oscar kvar! Men guuuu såå kul vi hade, En riktig toppen kväll! Vi började utgången med mycket prat och skratt på tusen och en natt där det blev 3 st shot-brickor!! fulla och galna drog vi vidare till O´learys där det blev öl, dans och snack!!! När vi kom hem till Clara igen sen så hittade vi en säng i korridoren som vi snodde med oss in till Clara så vips hade vi en extrasäng, fantastiskt bra!!!

Lördagen började med att huvudet var tungt och man var allmänt sliten och bakis! Men vi tog tag i våra liv och gick till till stan och åt en kanongod frukost! Sen tog vi bussen upp till a6 där vi mötte fyllisarna tess och petra!! shoppade loss en stund innan vi for till maxi och handlade taco-grejer, körde mot forserum och hem till Olivia! Även det blev en mycket bra kväll med kubb, tacos, film och godis!!

Tack vännen för en toppen bra helg

och om ni vill kan ni få gå en minigolfkurs hos mig så ska ni se att ni blir lika bra som jag!!!! Kanske inte riktigt.....men nästan....

Sara

Kommentarer:

1 helen:

ja SAKNAR dig!! massor!! och oscar.



Kommentera här: