Måndag 30-mars

Ballar av stål

Sitter och kollar på ballar av stål. Helt sjukt roligt program. Galet helt enkelt!!

Idag har det vatt två föreläsningar och efter skolan kom Helen hit och vi kollade på Zozo. Ska nämligen se på den i skolan nu efter som kursen för tillfället handlar om tvåsprkighet. Så jag och Hirre tänkte slippa gå upp tidigt för att sätta sig i en obekväm föreläsningsal och somna till en film så vi får sovmorgon imorgon istället. Hemtenta som gäller denna veckan, inte börjat än men det tar vi snart tag i.

Imorgon är det även dags för klädbytarkväll hos denise och Justin. Så det blev en städning av garderoben och sen kollade jag i två kassar jag hade käder i som jag rensat ut för länge sedan ur garderoben så då hittade jag två tröjor som jag la tillbaka i min garderob igen..hehe, ja så kan det bli. Får väl se om jag hittar några fina kläder att byta till mig imorgon.

//Sara

Kommentera här: