Söndag 29-nov

1:a advent

Då är det redan första advent då! Vaknade för en timme sedan ungefär, fortfarade mätt sen igår :P
Igår for vi ju in till Coventry city center, där styrde vi stegen direkt till vårt älskade IKEA! Swedish meatbals bled vet såklart!! Fast engelskmän 'r konstiga för de flesta här väljer att ha pommes till istället för potatis! Det ska ju faktiskt vara vanlig kokt potatis till köttbullar! Fast de har ju pommes till allt i det här landet! Sen besökte vi såklart the swedish shop på ikea med och där köpte vi glögg och jag köpte knäckebröd, så nu klarar vi oss den sista tiden i England med! Ikväll får det bli glöggmys!
När vi var inne i stan var vi ju även tvugna att besöka primark! Asså det går inte gå in i den affären utan att köpa något! Vi gick in när det var ljust ute och kom ut när det var mörkt! Det är ett ställe jag verkligen kmmer att sakna!! vart ska jag shoppa i sverige liksom, typ allt jag shoppat här i england är från primark!

När vi kom hem igen knallade vi till Tesco och handlade massa götte till vår myskväll. Tacos stod på menyn, sen köpte vi även chips och choklad! En riktig moffa kväll!! Vi gjorde tacos i helens kök och där var även "bästisen". En kille från singapor som vi pratar med jätte mycket men har ingen aning om vad han heter. Man han är så rolig så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Fast han vet inte om själv att han är rolig, så man får inte visa för tydligt att det är han man skrattar åt. Man hör knappt vad han säger och sen snackar han bara massa gojja. Han e så söt och han blir så glad när man pratar med han. Stackarn har ju inga vänner! Det går inte beskirva denna människa i ord man måste ha träffat honom för att förstå hur...hmm, ja hur speciell han är! Han är en riktig lars-olof!!!

Och igår fick vi äntligen se 17again. Denna filmen har jag och hirre velat se hur länge som helst och så hittade vi den på tesco igår och blev överlyckliga! Så vi började kvällen med robinson (som visst funkar i england nu) och sen film! Nedrans va snygg denna människa är!! Zac Efron asså! Den filmen kan man se många gånger om för att få titta på honom lite :D

Nä nu blir det nog snart en morgonpromenad sen plugg hela dagen

/Sara

Kommentera här: