Det går bra nu ;)

Sitter med en kopp kaffe, har precis duschat och njuter av en lugn morgon (som alla andra denna veckan). Måste få säga att jag mår så himla bra nu, har en väldigt bra och go känsla i magen! Finfint:)
Igår åkte jag till Backaplan, gick i lite affärer och till systemet. sen kom Milla och hämtade mig och vi åkte och hämtade Liam på förskolan. Han visste inte att jag skulle vara med och hämta så han blev glader! Sen lekte och busade vi hela dagen. spelade spel, pusslade, lekte i sandlådan, spelade fotboll och var i skogen och gick. Det var så härligt soligt vårväder igår. Mat fick jag också hos bäste syster. Och tigerkaka som Liam och Niclas hade bakat.
- Men vart är tigern då? Hade Liam frågat när kakan var klar

På kvällen sen tog jag bussen från Lossby och in till stan och sen hem till John igen. Då va klockan halv 9 och han hade inte kommit hem än. Så jag började kolla på en film som gick på tv. Han kom hem vid 10-tiden.
En bra dag igår med, men inget plugg så det får jag ta tag idag. Ska läsa PM! Kul.
Men idag jobbar John bara halvdag så han är hemma lite tidigare. Så sen blir det att fixa sig lite och sen dra ner till stan och kolla lite på cortegen, vi tänkte gå ut och äta med innan vi går till Johan där det blir Valborgsfest! Så
det blir nog en bra dag idag med!

Imorgon ska vi köra John bror och fru till ett bröllop som skulle vara i björlanda, det är ju där utåt som Milla och Niclas bor så när vi gjort det så far vi hem till dom och fikar lite!
Som sagt, allt känns så himlans bra nu och jag är så glaaad :)
Ha en bra valborg allihopa!
/Sara

Kommentera här: