Freedag :)

Att det ska vara så svårt att komma igång! Men sen när ja väl börjar brukar det ju flyta på men måste bara komma dit först!

Ja går i jobbfunderingar också. De ringde från en förskola till igår och ville att ja skulle komma på intervju nästa fredag. Det vill jag ju så klart jätte gärna men nu går jag ju också och väntar på ett samtal från en förskola som ja redan varit på intervju på och tänker nog tacka nej till den om de ringer och erbjuder mig en tjänst där. Detta för att det känns onödigt att tacka ja redan nu till ett vik på bara 6 månader. Än är det ju ingen panik med jobb och får ja inget direkt går det ju alltid att vara springvikarie. Så nu har ja i alla fall bestämt mig för det. Det är bra att ha mammsen och syster-yster att bolla tankar med och John med såklart :) Annars går jag och tänker fram och tillbaka på hur jag ska göra sen kommer jag ändå aldrig fram till något :P
Nä nu ska jag skriva på examensarbetet, i helgen far vi till bovall :)
hejsvejs

Kommentarer:

1 Anki:

Vad skoj!



Hoppas du fick se en bra sida av henne också och inte bara den ledsna som oftast visas när hon är på förskolan.

Kommentera här: