Imorgon..

Är det fredag och imorgon är det 1:a oktober och imorgon har jag och finingen varit tillsammans i ett halvår ;)

Har precis anmält mig till Tjejvasan! Har ju avklarat ett steg för att göra en tjejklassiker så varför inte fortsätta. Sen en ännu bättre anledning är ju att jag får träffa Jugge och Hirre med efter att vi alla lämnat Borran.

Ja på tal om det så var vi på en väldans trevlig afterwork igår pratade då massor om söka jobb, cv och vart alla ska ta vägen. Detta gjorde att jag fick lite panik så direkt när jag kom hem började jag fila på ett cv och personligt brev. Inte lätt inte. Det är banne mig inte länge kvar nu av Borås-tiden. Denna månaden måste vi till och med säga upp vår lägenhet!! Blandade känslor för detta verkligen!

Imorgon åker jag till Göteborg när jag slutat och vid 18:00 ska jag och John göra något men jag vet inte vad så jag är jätte nyfiken nu! Sen blir det hummerfiske i Bovallstrand på lördag :)

Tjippåhej

Kommentera här: