100 års fest!

Min Faster och hennes man firade  båda två 50 år i helgen. Vädret var kasst men det kunde inte stoppa oss. Vilket röj ;). Vi partajade i 10 timmar, minst! Kom dit vid 18 och strax efter fyra lämnade jag mamma, pappa och john festen. Vi var förts in och sist ut. Så roligt att träffa kussar och släktingar lite. Det blir inte så ofta längre. Träffar visserligen ingen så ofta längre. Känns som jag aldrig har tid med nåt..Därför är jag extra glad att jag hann med det här kalaset.
Lite bilder från kvällen:
Presentöppning
Mamma pappa och kusin sanna som delar ut drinkar på tipspromenad. Gissa drnken, var frågan.
Daniel hade hand om wiskey smakningen.
John och Nina
Jag och Daniel
Nina och jag med varsin drink från groggbordet :)
Pappa sjunger en vacker sång ;)
Nu är det cinas tur att sjunga något vackert. Vi är ju så sångbegåvade i vår släkt ;)
Glada bohuslängrabbar gillar nog småländska fester bäst ;)
Mamma, jag och sanna väldigt sent eller snarare tidigt ;)
Ja denna veckan blir ju bara 3 dagar på jobbet sen ledig en och sen på fredag har vi bara ett barn på jobbet. Får väl ha en mys dag då ;) Sen hoppas jag nåt kul händer i helgen, lite renovering ska vi väl hinna med också.
Nu saknar jag iaf alla mina fina vänner hemma i smålandet! Önska jag kunde åka dit nu!

Kommentera här: