Överlevde!

Att man ska va så envis! Tillbaka på jobbet idag, men direkt när jag satte mig på cykel kände jag att jag nog borde legat kvar i sängen :/ Har inte vatt på topp idag direkt. Hade jag haft ett annat jobb, typ kontorsjobb, då man sitter still hela dagarna hade det ju inte vatt några problem. Men nu har jag ju inte det, tack och lov, utan på en förskola är man inte still många minuter. Högt tempo och hålligång hela tiden. Men visst är det härligt att komma tillbaka till ett jobb och barnen kommer och slänger sig över en och kramar en och är så glada att man är tillbaka. Men jag är glad att jag sluta kl 14 idag för mer hade inte kroppen orkat. Så nu sitter jag och tar det lugnt vid datorn och en köpp kaffiiii :)
 
Det är tufft att vara fröken ibland...
 
 
Fredag imorgon och då ska jag och Clara gå och kolla på snyggingen Joel Kinnaman och snabba cach 2 på Bio. Hoppas den är bra...:)

Kommentera här: