Äventyyyr =D

Igår plockade vi fram allt vi ska ha med oss. Det är kul att packa tycker jag, man känner att det är nära och man har förväntningar över vad som snart ska komma! Vi funderade, tog bort och la till. Hinner säker ändra mig ett par gånger till innan jag blir helt nöjd! 
 
 
På eftermiddagen åkte jag ner till stan och ,ötte upp min fina vän Clara för en fika! Mysigt och tiden gick snabbt och helt plötsligt va klockan halv sex och Clara började jobba. Jag mötte upp John och vi gick först till 4-Gott och köpte godis till Bion senare och för att ha på resan. Sen hade vi en supermysig och väldigt bra kväll tillsammans! Kändes som en bra start på semestern!
 
Clarion Hotell fast helgen innan Jul.
 
Vi var först på Clarion Hotell och tog en öl, sen var vi på Woods och åt god mat. Vi pratade massa om resan och tiden flög iväg igen och det blev dags att skynda bort till Bergakungen. Mammas pojkar skulle vi se. Den var rolig men egentligen inte speciellt bra ;) Men några goa skratt fick man iallafall och Mia Skäringer är ja bara bäst! :D
 
Idag då har det städats och fixats hela dagen lång! Lasse och Bettan (Johns föräldrar) kom nu på eftermiddagen. De ska köra oss till flygplatsen imorgon. Kul att ha någon som vinkar av en ;)
 
Precis när de kom gav jag mig ut på en sista springtur! Men det gick trögt idag faktsikt, inte alls samma styrka i benen som jag hade sist jag sprang då jag faktiskt hade ett bättre medeltempo än jag trodde. 5,32 i snitt och det blir faktsikt mitt nya rekord :D. Det blev bara en runda på 6,5 km idag men det var skönt att bara komma ut lite. Nästa runda blir barfota på stranden i Thailand :D
 
Nu är jag supertaggad och pirrig!! IMORGON DRAR VI!!! Jippi!!!
 

Ska försöka uppdatera här när jag kan så vi får se när vi hörs nästa gång!!
 
GÅTT NYTT ÅR!!!!
 
 
 

Kommentarer:

1 Josefin - Over the top:

Å barfota löpning på stranden. Låter underbart! Hoppas du får en fantastisk resa!!

Svar: Visst gör de ;-) Tack så mycke!
Sara

2 Ida:

Gott nytt år till dig också=)

3 Veronika:

God fortsättning!=)
Hoppas att ni har det bra i Thailand! Har du hunnit springa i sanden ännu?=)
Var rädda om er!
Kram kram

4 jennycatharina:

ha en underbar resa nu! :)

5 Malin E:

Grattis till nytt pers och TREVLIG RESAAAAAAAAAAA! :)

6 Rund är också en form!:

Vad härligt! Hoppas ni får en riktigt skön resa! :-)
Kram M

Kommentera här: