Semester!!!

Timmarna segade sig verkiligen fram igår på jobbet. Sista två timmarna var jag själv med bara ett barn. Vi hade iof ganska mysigt men ville bara sluta och få SEMESTER!! Har nog aldrig längtat så här mycket över ledighet men känner att jag verkligen behöver det!!
 
Cyklade i raketfart hem genom ösregnet, fixade till mig, bytte om och tog spåris ner till stan. Där mötte jag upp Tess, Jossan och Esmira och vi gick och käka på Taras. En turkisk restaurang på södra vägen. Satt ute under tax medan regnet bara öste ner. Men varmt och skönt var det ju ändå :)
 
Jossan, Tess och Jag gick vidare till Blizz efter det, medan Esmira drog sig hemmåt då hon skulla sringa ett lopp idag! Även på Blizz satt vi ute hela kvällen och drack goda drinkar! Härlig kväll och fina vänner. Bra sätt att inleda semestern på :)
 
 
Idag är det den sista packningen som gäller, fixa till hemmet lite och sen drar vi till Lunnestorp. Imorgon möter vi upp alla våra äventyrskompisar i Nässjö för en Pizza innan tåget tar oss norrut mot Kiruna. Vi lämnar Nässjö 17:30 söndag kväll och är framme i Kiruna 14:30 på Måndagen! Wiiii, jag är så taggad nu och lite nervös!! Men de ska verkligen bli ett Äventyyyyyr!!!
 
/sara

Kommentera här: