Gråhårig :/

Ja de är ju inte att man snart fyller 25 som gör en gråhårig utan frisören! Jag sa att jag ville ha blonda och guldiga slingor. Istället får jag en massa små snarta slingor i allt mitt blonda hår så nu har jag inte alls någon fin blond längre utan ser gråhårig ut. Det värsta är att jag sa inget hos frissan men sen när jag kom hem och tittade mig i spegeln bröt jag ihop. USCH, det är så fuuuult :(
Det syns inte så väl på denna bilden alla små fula svarta hårstrån men ni ser ju den trista grå nyansen :/ Jag som ska ha 25 års fest i helgen!
Ska försöka gå dit imorgon och klaga...men tycker inte om sånt ju...
Tog en löprunda när jag kommit hem iallafall och det hjälper nog att vara lite arg för jag slog mitt hastighetssnitt rekord. Gick dessutom väldigt smidigt att springa idag. Något kul idag iallafall!
Imorgon kommer Helen :D :D Jippie!! Äntligen ska jag få träffa henne igen!!!

Kommentarer:

1 hirre:

wiiiii :D äntligen!!

2 helen:

alltså inte äntligen över de grå håren utan att vi ses ;)



skäll på dom imorn, annars får ja agera frissa! men på bilden ser de snyggt ut!

Kommentera här: