Mitt i veckan..

Lever fortfarande på helgen, det var en väldigt bra sådan ju...
Men nu är redan Onsdagen snart över. Veckorna går så snabbt. Men de är väl bra det. I måndags var jag på ett kul och svettigt step-up pass. Det är nog en av mina favoritsätt att träna på. Igår blev det ett jympa medelpass. Väldigt högt tempo och bra blandning på styrka och hög puls. Kul. Mycket tjejer på de passet jämt. Tror det beror på den väldigt trevlige killen som håller i passet ;)
Idag cyklade jag ner till Nordstan och in på blodgivningscentralen Droppen. Tyvärr inte för att jag är så duktig och lämnar blod. Men jag ska börja har jag tänkt. Men denna gången var det för att hämta våra Nummerlappar för Blodomloppet!
John och smålandsbrudarna heter vårt lag och loppet är på Måndag i slottskogen. Vårt lag är anmälda på milen allihopa :) Hoppas på fint väder så det blir en mysig picknick efteråt!
Efter det var jag och shoppade lite böcker. Har läst ut min och inte haft någon bok det senaste. Måste ha en bok att läsa lite i på kvällarna och på sommaren går det åt lite böcker så det blev dessa:
Fatta eld och revolt som är fortsättningen på hungerspelen. Sista boken av Camilla Läckberg - Änglamakerskan. och Askungar.
Blev även en väldigt skön löptur när jag kom hem. Springa är bra härligt ibland när man kommer in i ett gött tempo, som idag var medeltempo på 6,07, och det känns som att benen är så starka att man kan springa hur långt som helst. Med lite bra musik i öronen med så är det ju toppen :)
Tog en bild på vår fina rododendrobuske som har slott ut nu efter springturen när jag återhämtade mig i gräset och njöt av solen en stund.
Ikväll är kniven mot strupen i Nässjö på Akropolis. Jag tycker visserligen att de har god mat där och den har vatt bra när jag vatt där. Men det ska bli kul att se de på tv och kanske se lite kända ansikten :)
/Sara

Kommentera här: