3 ÅR :D

Idag på självaste valborgsmässoafton firar jag och min fina Fästman tre år tillsammans! Det var på en galen valborgsfest för tre år sedan som John för första gången presenterade mig som sin flickvän för sina kompisar så därför fick det helt enkelt bli "vårat" datum :)
 
 
En bild från Thailand, Koh Lipe 25 Januari i år när vi förlovade oss :)
 
Så detta ska nu firas med tapas på Pinchos, Göttgött!
 
Annars har jag sakta börjat inse att jag nog kört på lite för hårt med löpningen det sista och måste därför vila mina stackars vader och benhinnor. En kompis skrev till mig igår och uppmanade mig att vila är det jag måste göra. Det känns stressande och skitjobbigt så här nära inpå GöteborgsVarvet men hellre att jag kan springa det än att behöva ställa in det helt! Har iallafall köpt magnesium tabletter nu och hoppas att det hjälper lite iallafall. Dessutom har jag gjort massa tåhävningar på sandlådekanten när vi var ute med barnen på gården idag på jobbet ;)
 
Ha en fin valborg allihopa :)
 

Kommentarer:

1 Lina:

GRattis och trevlig valborg!!! :-)

Svar: Tack och detsamma :D
Sara

2 Camilla:

Grattis på 3 årsdagen finaste syster o bästa svåger.
Vila nu så tar vi en runda på lördag du o jag!!
Pöss

Svar: Tack finaste syrran!! Japp jag lovar att vila från löpningen..blir spinning i veckan ist :) längtar till helgen :) puss
Sara

3 Anna:

Åh, grattis <3 Bra att du tar de lugnt. Det är inte långt kvar nu. Du kommer fixa de, all lycka till! kram kram

Svar: Tack snälla snälla du <3
Sara

4 Anna:

Jag har lagt ut övningarna nu förresten :D Kul att du är på :P kram

Svar: Åh va bra..då ska jag genast spana in så jag är redo imorgon :)
Sara

5 Helena:

Grattis och lycka till med vilan ... det är ju inte alltid det lättaste när man tycker det är så kul med löpning!

Svar: Tack :) Nä det är verkligen inte lätt men bara att gilla läget ;)
Sara

6 Lina:

Grattis!! :)

Hoppas benen är fit for fight snart!

Svar: Tack! Ja det hoppas jag verkligen med :D
Sara

7 Maria:

Grattis på förlovningsdagen!! Underbart att göra det i Thailand !!
Hoppas du snart kan springa smärtfritt!!
=)

Svar: Tack :) Ja ett par har vi varit i tre år nu så hade årsdag sista april :) och förlovade oss i Thailand i Januari när vi var där :)Tack det hoppas jag med!!
Sara

8 Lisa:

Grattis!:)
Låter förresten som en ypperlig start på maj, intervallspinning grymt!:)

Svar: Tack! Ja det var det ju faktiskt :D
Sara

9 Sofia - ett bättre du:

Men åhhh grattis. Mysigt :). Hoppas du blir bättre i dina vader och benhinnor snart igen!

Svar: Taaack :D hihi! Tack det hoppas jag med!!
Sara

10 Ljungdahlskan:

Grattis till er! <3

Svar: Tack :D
Sara

Kommentera här: