6 Månader!

Japp, det närmar sig, sakta men säkert. Även om 6 månader känns ganska långt nu så kommer nog tiden gå jättesnabbt fram till den stora dagen. Ja för idag är det ju precis ett halvår kvar till vårat bröllop!
 
 
Yes, Lördag idag och vi började morgonen med en go frulle och första vörtbrödet, det är ju bara så gott! Sen lite handling inför kvällen då lite vänner kommer hit på middag.
 
Sen va vi redo för en sväng till gymmet. Inte så ofta jag och fästmannen kommer iväg till gymmet tillsammans men det va kul att göra det idag. Träna tillsammans och pusha varandra. Det är kul och jag kände mig lite extra stark idag med. Vi körde på ordentligt och hela kroppen fick en genomkörare. Tungt och tufft så jag känner mig alldeles skakig nu, undra hur det ska gå att tvätta håret idag ;-)
Använde bara skivstången (benböj, utfall, maklyft och hakdrag) och fria vikter (armar, axlar, bröst och rygg). Det kommer man väldigt långt med tycker jag. Avslutade med mage, russian twist med 10 kg vikt, situps på boll och plankan.
 
 En fulbild bjussar jag på också ;-)
 
Ha en bra Lördag!
 
/Sara
 

Kommentarer:

1 CharlottaSofia springer o trimmar:

Vad härligt med bröllop! Det kommer nog att gå i ett kick till stora dagen:-) Jag tycker liksom att det var sommar nyss! Tiden galopperar verkligen.

Svar: Ja visst gör den! Men bara tiden inte går fööör fort! Har ju en del att stå i innan!! ;-)
Sara

2 Carolin:

Åh, vad mysigt! Och så spännande!

Kul att gymma tillsammans!

Svar: Hihi, JA :-D
Sara

3 Rund är också en form!:

När armar/axlar skakar så man tycker det är fysiskt JOBBIGT att tvätta håret, då har man tränat ordentligt. Been there done that. Bra Sara! ;-)

Kram M

Svar: Eller hur!! Men ändå gött på ett sätt! Idag känns det rejält i rygg, ben och rumpa. Marklyft är banne mig en kanonövning!!
Sara

4 mammaspring:

Oj... den där tiden var nog den bästa någonsin. All väntan och planering!

Svar: Åh ja det känns så spännande :-)
Sara

5 Anna:

Vörtbröd IS THE SHIT. Och visst är det roligast att träna tillsammans! :-)

6 Petra:

Åh så spännande! Längtar till er stora dag<3 Härligt pass du fick till o kul med sällskap!

7 Petra:

Åh så spännande! Längtar till er stora dag<3 Härligt pass du fick till o kul med sällskap!

8 Anki:

Åh, vilken spännande tid ni har framför er! :) <3

Svar: Hihi! Ja de har vi verkligen :-)
Sara

9 Lina:

Haha va söt du är! ;-) 6 månader går fort! Va härlgt att ha en så stor grej att se framemot! Häftigt!

Svar: :-)
Sara

10 mari:

Tiden går snabbt :) mysigt !!

Svar: Ja!! Men bara den inte går fööör snabbt! Massa att fixa med ju innan dess ;-)
Sara

11 Mari:

Sv. ha ha, ja det förstår jag :)

Kommentera här: