Springträff!!

 
Jag tänkte att det är dags för en liten bloggträff/springträff! För visst är det roligt att träffas, alla som vill, och springa en runda tillsammans!
 
Vi samlas i skatås motioncenter ute vid "klockan" Torsdagen den 27/6 kl 18:30. Sen tar vi en trevlig och lugn springtur i "prattempo". Vi anpassar tempot så det passar oss alla :)
 
Jag har klurat ut en rolig slinga i skogen så det blir mer som traillöpning. Har inte mätt hur lång den är än men skulle tro att det blir runt en mil. Ska springa rundan imorgon så då kan jag mäta och se hur lång den är :)
 
Hade varit väldigt roligt om några av er ville komma och springa lite med mig så kan vi prata, peppa och inspirera varandra ;)
 
Självklart behöver man inte ha en blogg för att komma utan alla är välkomna. Har ni en blogg får ni gärna sprida till dem som ni tror skulle vilja hänga på :) En kul grej bara!
 
Kommentera gärna här eller skicka ett mail till mig så jag vet lite hur många vi blir =)
 
Hoppas vi ses i skatås!! =)

Kommentarer:

1 Miranda:

Kul initiativ Sara! Hade gärna hängt på, men tyvärr är jag uppe i fjällen då och laddar för Åre Extreme Challenge. Men nästa gång så! ;-)

Svar: Ja då får det bli en gång till helt enkelt ;)
Sara

2 Rund är också en form!:

En torsdag, det är bra! Och 18.30 - då hinner jag hem från jobbet. Jag tror den tiden passar riktigt bra, Sara. :-))

Svar: Jaa jippie va bra :D Då blir vi ju två iaf :) Du kanske har koll på någon mer bloggare som bor i närheten som vill med!!
Sara

3 mammaspring:

Jag vill också meeeeed! Vilket härligt initiativ. Bodde jag närmare hade jag definitivt dykt upp!

Svar: Ja klaaart du ska med! haha, det är det väl värt att åka lite för ;) hehe
Sara

4 Löparflickan:

Det låter superkul... MEN som Tony Irving säger... jag har barnvecka och då jag bara har barnen varannan vecka försöker jag att inte behöva ha barnvakt för mycket... Men som mitt motto är, ojämna veckor är jag "all yours"
Kul initiativ!

Svar: Åh va synd! Nästa gång blir det en ojämn vecka då :D
Sara

5 Therese:

Vilket roligt initiativ, hoppas många nappar!! Jag hade absolut varit med om jag bott i närheten....men så är tyvärr inte fallet :-( Skulle jag dock ha vägarna förbi så hör jag av mej ;-) Kram

Svar: Ja det är ju rackans att alla bor så långt bort ;) hehe åka lite kan ni väl...det är det ju värt! haha.
Sara

6 Lina:

Vilket roligt initiativ!! :) hade gärna kommit men krockar med jobbet! Får bege mig till Göteborg snart :)

Svar: Ja jag tyckte det hade vatt kul att få till något!! men jag tror du hade sprungit ifrån oss ;) haha. Nä jag skoja bara ;)
Sara

7 Träningen och livet:

Jag hänger gärna med. Det är innan min semester börjar så jag är säkert inte upptagen.

Svar: Ja va kul :) så glad jag blir att du vill hänga på :)
Sara

8 Carolin:

Åh, kul!! jag kommer gärna, hoppas bara jag orkar en mil, men hinner ju träna lite till till dess ;) vore verkligen kul att springa med andra, känner knappt något folk här och lite tråkigt blir det allt att träna ensam nästan jämt ;)

Svar: Jaaa men va roligt! Ett perfekt tillfälle att lära känna varandra så kanske det kan bli fler träffar framöver. Vi tar det lugnt och hjälper varandra runt så kommer du garanterat fixadet :) kul att du vill vara med! :)
Sara

9 M:

Roligt att du kombinerar joggning med bloggträff. 2 flugor i en smäll! :)

Svar: Ja eller hur! Har du lust att hänga på? :)
Sara

10 MarveW:

Jättebra initiativ. Tyvärr inget för en nybörjare som mig men jag önskar er andra en riktigt kul träff.

Svar: Jodå det är klart det är! Kom och va med! Vi tar det lugnt och blir det jobbigt kan vi gå ibland! Klart du kan va med det är för alla :)
Sara

11 Anna:

Vad synd att jag inte kan vara med :( men nästa gång då jäklar :) bra initiativ förresten :) kram

Svar: Ja jättesynd!! Kram
Sara

12 linah brown:

gillar din blogg!:D
älskar trääning

Svar: Tack :)
Sara

13 Jörgen:

Bra initiativ.
Jag kommer!

Svar: Ja va kul :) du är så välkommen så! Får gärna sprida vidare om du tror det finns fler som vill med :)
Sara

14 Karro:

Vilket bra och roligt initiativ.
Hade jag varit i närheten hade jag absolut kommit.
Sprider det på min blogg ändå.
Kram

Svar: Ja va synd att du inte kan komma! Tack va snällt av dig :DKram
Sara

15 Helelala:

vilken rolig idé saris! synd att hirre är i stockholmo då o inte götlaborg!

Svar: Mycket synd tycker jag!!! Men det blir fler gånger :D
Sara

16 Sofia:

Låter jättekul! Roligt att det händer något i Göteborg. Jag har aldrig sprungit så långt, men ska försöka sätta igång med löpningen nu. Håller mina benhinnor fram tills dess så kanske jag dyker upp. ;)

Svar: Jaa :) klart du ska!! Vi kommer ta det lugnt så det fixar du lätt :D
Sara

17 Marie:

Jag ska absolut tänka på detta, en jätte trevlig idé! Min kropp är ju inte riktigt med på banan just nu men den kanske har skärpt sig till dess. Får återkomma helt enkelt. Det här kanske går att utvecklas till en After Run framöver ;)

Svar: Ja Absolut :D Hoppas din kropp är snäll och ordnar upp sig så du kan vara med :D
Sara

18 Katarina:

Låter jättekul, men jag kan inte det datumet. Är otroligt uppbokad i sommar...

Svar: va synd! Men det blir fler gånger hoppas jag :)
Sara

19 Katarina:

Låter bra!

Kommentera här: