Första vinterlöpningenl

Man kan lita på det småländska höglandet! Snööööö :-D
 
Efter att sovit så gott gav jag mig ut idag på morgonen på årets (eller säsongens) första vinterlöpning!
Så härligt vitt och fint det var. Det var lite slirigt och halt. hade behövt dubbar eller bättre skor men det gick ganska bra iallafall. En runda på 5 km i 5.23 min/km -tempo blev det. Helt okej för vinterlöpning skulle jag säga :-D
 
 
När jag kom hem igen hade mamma fixat gröt och frulle! Helt perfa! Inte fel att vara hemma hos mammsen :-)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Maja:

Orättvist! Umeå är fortfarande barmark..vill ha snö!

Svar: Jasså! Men snart är den nog där med :-)
Sara

2 Therese:

Vad härligt! Här är det inte mycket snö på backen, bara frostigt men snaaaart kommer väl vintern hoppas jag!

Svar: Jaa. Snaaart är den här!!
Sara

3 Anna-Karin Arvidsson:

Men ååååhh lyllos
Jag körde länge med vanliga GoreTex-Salomon men broddar från Apoteket som jag krängde på
Funkar hur bra som helst
Sen fick jag ett par icebugs förra året av min man
Love 'em

Svar: Ah lite inne på icebug faktiskt! :-)
Sara

4 Heidi:

Åh vad härligt med snö! Här i Vasa har vi bara lite lite snö och egentligen är det mest is :/

Svar: Ah men snart kommer det nog!
Sara

5 Nina:

Snölöpning är skönt. Så är det bara. Vi fortsätter njuta alltså :)

Svar: :-)
Sara

6 Helelala:

Ååå härligt!! Här va de iaf vitt av frost i morse ;)

Svar: Nässjö kan man lita på :-)
Sara

7 Carolin:

Åh, jag vill också ha snö!! Njut!!

Svar: Ja njuuuter :-)
Sara

8 Milina Salihodzic:

Fint collage!

9 Lina:

Mysigt att vara hemma! Jaa vilket vinterlandskap, härligt! :)

Svar: Underbart!
Sara

10 Karin:

Visste inte att det gick att springa i snö ;)
Broddar kanske ska tänkas på alltså!

Svar: Klart de går. Det är ju det bästa :-)
Sara

11 Julia:

åhh va mysigt med snö :) i linköping skiner solen.. :)

12 Linnea:

Gud vad härligt med snöspring! Här i Skåne fick vi fira första advent med åtta plus och storm!

Svar: Ja idag hade det smält bort tyvärr!
Sara

13 Anki:

Nice! Det är något EXTRA med vinterlöpning tycker jag! Positivt alltså :)

Svar: Ja visst är det!! Man mår extra bra av att benen får jobba lite extra mycket plus all härlig kall luft och vitt överallt! Underbart!!
Sara

Kommentera här: