Lite till bilder och film från Tough Viking

Precis hemkommen från en svettigt All Hill-pass med Göteborg Running Club! Lika roligt, jobbigt och tufft som vanligt! Med mig på passet idag hade jag både Clara och Matilda! Jätteskoj! Bra kämpar tjejer!
 
(Lånade din bild Matilda)
 
Men en anna tjej som jag känner var och tittade och fotade endel på Tough Viking i lördags. Så jag tänkte visa en del bilder från hennes blogg.
 
Starten
 
Clara, en del av min hejarklack med vår team-skylt. När jag gift mig sen kommer jag heta Sjöberg.
 
Dessa skulle man ta sig förbi först
 
Cool bild från deras facebooksida från de brinnande höbalarna som man fick springa igenom.
 
Här kommer vi
 
 
 
 
Sen springer vi iväg till nästa hinder
 
Som var väggen
 
 
 
Jag lyckades inte komma upp men syrran gjorde. Vi andra fick göra våra 30 straff-armhävningar. ;-)
 
Sista innan mål var strömsladdarna. Jäklar vilka stötar man fick. Ont som tusan gjorde det och benen bara flög undan när man fick en stöt.
 
Här kommer Maria också som fick vara med i vårt lag!
 
 
Tjoohooo VA SKOJ DET VAR!! Toughest Viking i Stockholm i Augusti tjejer? :-)
 
 
Här kommer också en film från loppet från deras facebooksida. Där kan man se de olika hindrerna.
 

Kommentarer:

1 Ida:

Åh, ser riktigt häftigt ut! Imponerande att du gjorde detta!

Svar: Du borde testa! Superskoj :-)
Sara

2 Justine:

Ny design! Fin!

Svar: Jepp...va tvungen...den förra hade jag köpt för poäng som nu fick ut! ;-)
Sara

3 Lina:

Fin design! :)

Jösses så tufft det verkar det där, bra jobbat!

Svar: Tack :)Ja der var feymr tufft och så kul!!
Sara

4 Miranda:

Jag har alltid tänkt att de där tough Viking loppen inte är min grej. Men efter att ha sett dina bilder blev jag själv nästan sugen. Du ler ju t.o.m. ;)

Svar: Jaaaa. Jag skratta och hade kul hela vägen :-)
Sara

5 Anonym:

Jaaa toughest blir! Min kollega är på oxkså :|

Svar: Jippie!!
Sara

6 Denise:

Ser sjukt kul ut, modigt att ge sig på det där! :)

Svar: Det var jättekul och eftersom det var min möhippa hade jag ju "inget val" ;-)
Sara

7 Running Mima:

Alltså det där bara ser så häftigt ut. Var någonstans ordnas det där? Är det en årlig grej? Hur lång var banan / hur länge tar den?

Svar: Ja det är helt klart bland det roligaste jag gjort!! Det ordans igen i stockholm 10 maj och 30 augusti. I år var det första gången som det var i slottskogen och då bara den korta sprint varianten på 7.5 km För oss tog det 1.33 men då hade vi med oss en vän som inte sprungit så mycket så eftersom vi gjorde det som ett lag så väntade vi ju in henne då. Så en som springer och tränar lite tar det nog bara runt timmen skulle jag tro :-)
Sara

Kommentera här: