Packning och vasalopps-tv

Håller på med nogrann packning här hemma. INGET FÅR GLÖMMAS!! Har ett härligt nervöspirr i magen hela tiden och jag är SÅ JÄKLA TAGGAD nu!!! Det här ska bli så skoj och troligen den häftigaste (och jobbigaste) upplevelse jag varit med om. Ni som tycker jag varit lite Vasalopps-tjööötig de senaste veckorna kan vara lugna, på Söndag är det över och jag är förhoppningsvig enormt glad, lycklig och stolt....hoppas jag :/
 
 Packning pågår.
Blir lite stressad av att John är i Pajala och kommer med flyget till Landvetter sent ikväll. Då ska vi packa bilen och imorgon drar vi direkt efter jobbet. Halvvägs plockar vi upp Helen och sen vidare mot Sälen och hennes stuga! Vi har bokat vallaservice så på lördagen blir det att lämna in skidorna, hämta nummerlappar och ÄTA!! Jag äter och dricker extra mycket hela tiden nu. Men det behövs ju om man ska orka 9 mil!
 
Kika på den här filmen om ni är nyfikna på va de gör för att rädda Vasaloppet! Vilka insatser de gör!! 
 
 
 
Ååååhh, blir ännu mer nervös av att se på det här!!
 
Nu måste jag packa vidare!
 
/Sara

Kommentarer:

1 Lina:

Ååhh spännande att det är så nära nu! Du kommer fixa det grymt, du är stark!!!

Svar: Iiihh! Ja, sjukt nervöst!! :-D
Sara

2 Ida:

Det är så sjukt häftigt med Vasaloppet ändå. Tänk att du ska åka det! Blir nästan nervösprirrig jag också ;)
Har varit kul att följa din träning för detta. Du kommer vara grym!

Svar: Ja visst är det häftigt och jag fattar inte själv att jag verkligen ska det!!Tack va du är snäll! Det värmer!! :-)
Sara

3 Carolin:

Tittade på klippet och det låter ju som att de kommer få ordning på det, skönt! Du kommer greja det, så som du tränat stakning! Jag klarade Max 5 min i de där stakmaskinerna och tog mig ändå 3 mil så med dina timmar stakning tror jag nog att du är bra förberedd! :D

Svar: Ja det kommer väl bli åkbart iallafall...men det kommer inte va några fantastiska förhållanden direkt ;-)Njaa så mycket har jag ju inte stakat direkt...men jag ska kämpa allt jag kan :-)
Sara

4 Kim:

Jag läste nyss på Aftonbladet (pålitlig källa...) att de verkligen har gjort ett hästjobb, så jag hoppas att det kommer att gå bra! Det kommer nog inte att vara det bästa föret, men just det är ju svårt att råda över. Stort lycka till!

Svar: Ja jag har också läst det!! Imponerande! Tack snälla du :-)
Sara

Kommentera här: