Babysim

Idag var det första gången på Babysim. Vi har börjat på simmis i kärrabadet tillsammans med Linda och Vidar och min Granne Anniela och Wilma. 

Vi var lite pirriga innan hur det skulle gå. Jag menar allt ska ju stämma. Bäbisarna ska vara pigga, glada, mätta och gärna nybajsade 😂 Sen ska man lyckas få med sig allt, byta om och duscha sig själv och mini samtidigt som man har en tid att passa. Men vi lyckades med allt. Sen var bara nästa grej, vad skulle de tycka om att bada. 
Efter att ledaren haft upprop med alla barnen fick vi hoppa i vattnet och Sander bara strålade när vi började bada. Han älskade det. Vi sjöng sånger samtidig som man fick göra olika "övningar". Både Sander och jag bara njöt hela tiden. Vilken fantastisk stund man fick tillsammans. Värt varenda liten krona. Helt klart det bästa jag gjort med min lille bus. Så glad att vi tog tag och började på det. Längtar redan till nästa torsdag.

Mitt hjärta svämmar över när jag ser den här bilden och tänker på vilken fin stund vi hade idag.

Efter simmet bjöd Linda på lunch hemma hos sig. Vi blev sen kvar hela eftermiddagen och Sander och Vidar låg och gymmade lite ihop i Vidars fina "pöl"


När vi kom hem la vi oss och njöt av sommaren i soltältet och kollade på pappa-john som håller på att gräva upp en liten rot för att istället plantera Sanders plommonträd där.



/Sara

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Vad mysig stund och dag ni hade! :-)
Men oj, vilken rot?!? :-o

Kram M

Svar: får se det som träning 😂💪
Sara

2 Justine :

Jätteliten rot 😂 mysigt med simmet både för stora och små!

Svar: hehe. ja han har lite och göra nu 😂 super mysigt!
Sara

Kommentera här: