Hämtat kussen

Ett sådant underbart sommarväder vi äntligen fått! Så härligt. Inte fel att vara mammaledig nu inte.

Dagarna flyter på bra och det är nu jag börjar känna att det går lite lättare. Sander  är ju så med nu och en riktigt glad liten skit. Vi skrattar och pratar mycket hela dagarna!

Igår hade vi besök av en vän, Emelie och hennes lilla Agnes som är en vecka äldre än Sander (föddes faktiskt på min födelsedag) Sander och Agnes började båda med en skrikfest. Båda var så ledsna och jag vet inte vart det kom ifrån. Men efter mat och lite sömn kunde de glatt gymma lite ihop och mammorna fick sitt kaffe i skuggan på altanen 😊


På kvällen kom Anders och Matilda hit och grillade. Skönt när man kan bevara semsterkänslan.

Idag gick jag och Sander och hämtade kussen Neo på förskolan. Sander sov i vagnen dit men när vi skulle gå hem vakna han. Men han låg så nöjt och lekte med sina ugglor. Inte alltid han är så nöjd när han är vaken i vagnen. Längtar till vi kan byta till sittdelen, tror han kommer gilla att kunna se lite mer! 
Sander älskar att ha sin kusin här. Han tittar på Neo hela tiden och skrattar åt allt han gör. 

Imorgon ska vi börja på Babysim. Ska bli jätteskoj och vi (eller jag) är så taggade. Med oss får vi Linda med sin Vidar och min granne Anniela med sin Wilma. 

/Sara

Kommentarer:

1 Anna Wirsin :

Åh, vart är det ni ska simma? Vi går i Kungälv, det är toppen!!

Svar: vi ska simma i kärrabadet. ska bli jätteskoj 😄
Sara

Kommentera här: