Det går framåt

Upptäkte igår att man kan ha Garmin connect (där min träning med pulsklockan loggas) som app i moblinen. Smidigt och kul!

Idag när jag sprang kändes det faktiskt riktigt bra och rundan var klart bäst hittills.  Innan har jag bara legat i 7-tempo men nu kom jag ner på 6-tempo. Känns dock som det är lååång väg tillbaka till där jag var innan graviditeten men det gör inget. Just nu bara njuter jag av att kunna springa igen och tempot spela ingen rolll. Fast visst är det kul att se framsteg! Så här i början blir man ju dessutom bättre ganska snabbt!

Sammanfattning på mobilen ser ut så här. 

 
Efter löpningen körde jag lite styrka i trädgården. Det tycker jag känns riktigt lyxigt att kunna träna ute i min egna trädgård. Det blev utfallssteg, benböj, armhävningar, tricepspush och planka med benindrag. Allt 10*3. Sen va jag totalt slut i misklerna. Jisses va svag jag är nu. Men det ska det bli ändring på 😃 Va lite kämpigt att gå runt och bära på Sander sen, va alldeles darrig i armarna!

Detta njuter vi av till våra frukostar nu egenplockade bär från trädgården (blåbären från skogen) i filen! Ännu en gång så lyxigt med egen trädgård, har knappt vant mig vid det än!

/Sara

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Vad härligt att det går åt rätt håll! :-)
Som du själv sa, ta det i din egen takt så kroppen hänger med, så kommer du snart känna dig starkare och snabbare.

Kram M

Svar:
Sara

2 Åsa:

Låter härligt! Underbart när man känner att man är på väg tillbaka!

Svar: ja det är kanon!
Sara

Kommentera här: