Sista månaden

Går in i vecka 36 idag vilket innebär att det är ungefär en månad kvar! Men jag kan säga att det är först nu jag verkligen kännt mig gravid! Efter en underbar helg i stockholm med bästa vännerna var jag väldigt glad och nöjd. Så härligt att bara umgås en hel helg, shoppat, strosat, pysslat, skrattat och ätit.
 
Dock var denna höggravida kropp helt slut efter en helg i huvudstaden så igår var jag helt slut och hade så ont i ryggen och höfterna. Så en riktig slappardag fick jag allt unna mig. Sover riktigt kasst nu med och känner att mycket börjar bli tugnt. Jag hoppas denna sista månad kommer gå snabbt och att vår lilla bäbis snart är här. 
(Nya lampor inhandlade i stockholm)
 
Idag har jag varit och fikat med några av tjejerna (blivande mammorna) i föräldragruppen. På vägen upp till stockholm i torsdags fick vi veta att en av oss fått sin bäbis, en månad tidigt och idag fick vi veta att en någ är på gång. Visst blir man lite pirrig då, det kan ju ändå ske närsom, vi är ju alla beräknade ganska nära varandra. Så nu har jag packat en BB-väska, köpt lite götte att ha med och varnat John att han numera ALLTID måste svara i sin telefon. Nu vill jag inte få svaret att - jag satt i möte eller liknande. Ringer jag så ska han svara, på första signal ;-) Kul att träffa träffa tjejerna idag iallafall och häftigt att kanske nästa gång vi ses så har vi alla våra små bäbisar med oss. Om vi inte hinner med någon mer gång innan.
 
Japp nu ska jag svida om lite för ikväll ska vi in till stan och käka med lite kompisar för bästa Tess fyller år!! :-D
 
/Sara

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Ja, klart som tusan att han ska svara OMGÅENDE..!! Haha! Spännande nu. :-)

Kram M

Svar: Eller hur! men säkrast att göra honom helt klar på den biten 😉
Sara

2 Helena:

Härligt att du mår så bra!! Lycka till nu!

Kommentera här: