Hösten

Jag tycker verkligen hösten är härlig. Mysig. Sen tycker jag också att löpningens bästa tid på året är hösten. Det börjar bli svalare och skönare ute då. Perfekt löpväder. 

Igår träffade Sander John för första gången på en vecka. Vi kom hem från småland och John har varit i Berlin med jobbet. Först tittade han bara på honom men sen sken han upp i ett stort leende och kunde inte slita blicken från sin pappa på hela kvällen. Vilken grej. Så fint att se!

Vi har haft en bra dag idag med avslutning på babysimmet. Sander dök idag för andra gången och han verkar helt oberörd 😂 Såg mest ut som han fundera på vad som hände. 

När John kom hem drog jag ut på en löprunda som kändes riktigt frisk och härlig. Blev 8 km på 49 minuter och det känns helt okej faktiskt. Ska bli kul att se vad man går för på finalloppet 1 mil om några veckor. Sist jag sprang finalloppet som är en ganska krävande bana med mycket backar och terräng, sprang jag det på 53 minuter. Jag lär inte vara i närheten av det nu!


Härligt att komma hem till en skrattande Sander och en tänd brasa efter en löprunda!

Nu är jag supertaggad för helgen för då kommer mina bästisar hit. Längtar så jag spricker ❤

/Sara

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Vi kanske ses där. Jag har inte bestämt mig än.
Går finallloppet på samma milbana som premiärloppet i April...? (Den var rejält kuperad hur som helst). Fast mest grus.

Kram M

Svar: ja hoppas vi ses! nej det är inte samma. detta är lite mer terräng 😊
Sara

Kommentera här: