Träna hemma

Burrr vilket väder det är idag. Full storm och piskand regn. Dags för dag två på förskolan! Sander skuttade in och det kändes som att han tyckte det skulle bli roligt. Dagen har gått bra men han kom oftare idag och kollade vart jag var. Jag är lite nervös hur lämningen kommer bli. Åh min lille plutt, redan en förskolekille! 

Vid kl två åkte vi hem till Elsi som var ute i stormen. Hon kom direkt springandes när vi kom hem.


Tanken var att jag skulle sprungit idag, men John blev lite sen från jobbet så istället passade jag på att köra ett pass hemma. Sander tycket det va superkul och försökte hänga på när jag gjorde beböj med upphopp! Sen blir han lite extra vikt när han ska klänga på mig när jag gör övningar på mattan! Det blev ett effektivt och bra pass. Hemmastyrka är ju så smidigt och bra men varför är det så svart att få till de passen. Tänker att jag vill försöka göra det iallafall en gång i veckan nu!

Nu ska vi ladda för sista inskolningsdagen imorgon. På fredag ska jag försöka lämna honom 9-14. Det blir spännande!

Min stora kille framför förskolan
Härligt att komma hem till vår goa Elsi!
Någon vill gärna vara med och träna!

Kommentarer:

1 Hanna Karlsson:

Hemmaträning är grymt underskattat. Jag tränar i stort bara hemma förutom min löpning och har blivit riktigt stark i kroppen.

Svar: Ja det ska det absolut bli mer av här. Lättre att få till dessutom när man har små barn!
Sara Sjöberg

Kommentera här: