Paneldebatt:D

Japp nu var det gjort:D...äntligen har jag fått den nedrans paneldebatten avklarade...och godkännd blev jag dessutom..såååå gött!!!
Igår va Emma här vi pluggade då lite till paneldabatten, sen tyckte vi att vi var värda en pizza så vi gick ner till stan och åt pizza på tellus...och då kom oscar å mariell med som skulle vara på skolan hela natten med något uppdrag, När vi var mätta och glada så gick vi hem till mig i gen och kollade på Desperate Housewifes...I LÖÖÖÖVE it...hihi.

Träffade studiegruppen idag vid nio, förberedde om lite inför debatten sen gick jag, Emma och Johan och åt på China town..gott:D Sen var det då dax för den beryktade paneldebatten och jag var så nervös så jag kunde dö...Men som sagt så gick det ju as bra och när nevositeten släppte så fick jag grymt ont i huvudet

Nu ska jag ta å plugga lite och oscar ska till madde snart...hoppas han inte kommer hem vi 3 inatt igen....kanske ska börja undra vad han gör på kvällarna med alla sina tjej kompisar...hmmmm...nääää jag bara skoja:D

Imorgon åker jag till GBG!!!!!!!!!!!!!!!!

//SARA

Kommentera här: