Shoppingmecka!

Så där ja! Då va nog nästan årets Julklappar klara och december har inte ens börjat än! Känns bra :)
 
Efter jobbet idag, slutade vid 14, for jag, Milla och Justine till Ullared. Helt perfekt att åka sådär en fredagseftermiddag. Va där till halv 4 när de flesta andra redan är klara. Lite lagom med folk och inga köer! Perfa!
Mina syskonbarn Liam, Joel och Neo och Johns syskonbarn Ludvig är jag nu helt klar med Julklappar till vilket känns bra, böhöver man inte stressa med det sen. Sen hittade jag lite andra julklappar, födelsedagspresenter, julsaker och massa annat bra att ha :) Kul och en väldigt trevlig eftermiddag kväll med Justine och Milla!
 
 
Tack för en bra shoppingtur bästekompis och finaste systeryster!
 
Nu är jag faktiskt helt slut, så tänker snart krypa ner i min goa säng! :)
 
/Sara
 
 

Kommentarer:

1 Jenlen:

va ett tagsen jag va där, måste dit snart igen :) ja har också varit där senare på dagen mkt bättre, mindre folk.

Kommentera här: