Tomt:(

Ja nu har både mamsen, milla och liam åkt hem:( Mamma åkte hem igår och milla och liam åkte hem idag! Men vi har haft det väldigt bra...vatt ute hela tiden i det underbara vädret...i måndags var vi i ramnaparken och liam var helt galen i alla fåglarna...gick knappt få med honom där ifrån..sen gick vi till en lekplats..men jag tror jag och oscar hade roligast..hehe!

På kvällen firade vi mig lite i förväg med att äta smörgåstårta:D mycket gott, å så fixade vi vårat barbord med!! mycket bra blev det!! äntligen kan man äta normalt!!!

Igår blev jag väckt med sång och paket av mamma, milla, oscar och liam...mamma hade även köpt en bakelse till mig, men det smällde liam i sig..hehe..sötis. Fick massa fina presenter och sen vandrade vi ner på stan där mamma även köpte en rosa rutig fin skjorta!! sen blev det även en lunch i solan på café viskan!! En toppen födelsedag blev det:D På kvällen åkte mamsen hem och jag och milla lagade en thai-soppa, supper gooood!!!! Sen blev det lite vin och desperate housewifes såklart:D

Idag blev det oxå en utedag i solen, men innan vi hann vandra ner till stan hände en lite olyckshändelse...våra fönster i tv-rummet öppnar man neråt, och ett var inte stängt så det ramlade ner på liam och han fick det över sig..så stackars lill-killen blödde näsblod och fick fläskläpp:( stackars killen!!!

på stan blev bjöd millis på lunch på jensens böfhause...jätte gott var det men otroligt lite så ingen av oss blev mätta så vi gick till parken och köpte en glass med:D

Nu har alla som sagt åkt hem och det är så nedrans tomt...är helt slut efter att sprungit efter liam i 3 dar men ändå otroligt rastlös...vill göra nåt men det e ju igen som kan...:( får väl se om det bli nåt imorgon istället...men jag vill göra nåt nu!!! grilla, picknick...vad som!!!!

Får väl tjata på oscar att vi ska göra något...
Sara

Kommentarer:

1 Sara:

grattis i efterskott! ;)

Kommentera här: