Back in Borås!!

Äntligen är man Boråsare igen då...sommaren har vatt toppen och det är mysigt att bo hos mamsn och pappsen...ett tag...sen blir det lite jobbigt och man längtar hem till sin lägenhet..och nu är jag här och har vatt i tre dagar nu...det är perfekt!! Saknar förstårs mina fina vänner där hem hemma...men jag hoppas på många besök!!!

Igår vatt det förfest hos Helen innan förfesten på skolan..är ju introduktion för de nya studenterna och det är lika med massa festande, Oscar, helen och typ alla mina vänner är faddrar men jag är smart och är bara med på det roliga...festerna:D Så efter en kul förfest på skolan med massa kul nytt folk drog vi till kåren och där var det kö som aldrig förr!! Gör kul va det!

Idag började skolan, hade kursstart idag och kursen jag läser nu heter barnet, naturen och tekniken...fick också nya studiegrupper och min grupp är nog helt ok, inte träffat dem så mycket än men det blir nog bra!!

Helen gick nyss hem, vi har hyrt film och ätit tacos, mycket najs...men filmen va lite skum...kul men skum!! Nu blir det nog en film till för mig...går ju inget bra på tv och jag är på jäääzzzz-humör...tar tag i livet imon istället och går på lunch-spinningen!!

Tack för mig/// Sara

Kommentera här: