Lördag 27-dec

Då var julen över

Man förbereder sig i flera veckor innan. Man ordanr och fixar med allt. Skapar maximal julstämning och sen bara poff så va julen över! Men det var en fantastiskt bra jul med världens sötaste lilla Liam! Som fick så mycket julklappar att han inte orkade öppna alla! Jag fick massa bra saker och pengar. men inte det jag hade önskat mig mest, Nämligen en rosa sladdlös damsugare. Så det ska jag ta och åka ocj köpa mig en dag! För jag ska ha en sådan!!

Juldagen blev det party hos Pea och Anders! Riktigt kul förferre, men inte lika kul på hottellet. Bara sjukt mycket folk så man knappt kunde röra sig. Så jag gick till bror ist som var hos en kompis! Igår blev det Bio med Oscar och Irené. Såg Australia. Den var jätte bra, men när det var en halvtimme kvar på filmen tappade jag min lins så jag såg knappt slutet på filmen:/ Skulle klia mig i ögat och plopp så hoppade den ut. Såg inte texten men jag såg ju att de rörde sig, sen hör jag ju med:D Det behöver jag ju inga linser till!! Så jag la ner linsen i mitt innefack på väskan. Får väl se hur den mår sen:/ den ligger i vätska nu iaf!!

Ikväll blir det middag hos Irené och Göran. det är toppen för Irené gör alltid så god mat, men sen är hon ju kock också! Och Göran har ju femma i hemkunskap:P haha. Cilla och Kaj kommer också (Oscars Moster med Man) det ska bli kul och träffa dem, de va ju längesen nu!

Här kommer lite bilder från min julhelg! (fast alla har la redan sett dem på fejjan)

Phille och Tyra

Liam har klätt granen jätte fint!!

Broder-Fidde och Liam kollar på Kalle

Familjen äter julmat

Jag och Oscar!

Hoppas alla hade en bra jul!!!

Kommentera här: