Öland!!

Igår kom jag å min älskling hem från en mycket trevlig minisemester på öland!!

Men börjar med Måndagen då vi var ute i ormaryd hela dagen och hjälpte simon med lite målning och dörrbygge med ladugården...fast jag var mest barnvakt åt tyra!! Såå goo e hon! Vi fick även grillad korv av Marton och Olivia som hyr simons och emmas lilla hus på baksidan! Kl. 21 började jag mitt första pass på nattskiftet inne på malmåkra....saknar mitt gamla jobb på hemtjänsten som tuusssan och arbetskamraterna med!!! Men men...fick iaf ledigt natten då petra och clara ska ha sin fest!!

Tisdagen när jag hade vaknat, plockade vi ihop lite saker och tog sen min lilla racerbil till öland där milla, niklas och liam var och kampade med ett par vänner och deras barn! Jag och oscar sov i förtältet, de va perfekt! grillade och drack massa vin och hade supertrevligt:D

Onsdagen bjöd på toppenväder så vi knallade ner till stramden och la oss och pressade medan liam roade sig med att gräva och leka!! så mysig är hon så det finns inte!! Gulligare unge får man leta efter:D Tog även årets första hav-dopp...ganska kallt va det, men nu har jag gjort det med!!

Efter lite afte beach, besök av trollskogen och god mat och dricka for jag och oscar hem sen på torsdagkvällen!

nu är det jobb som gäller hela helgen!
/Sara

Kommentera här: