Det närmar sig!!

Ibland så ska jag hinna med ett litet inlägg för att det är kul att skriva av sig lite!

Förra inlägget hade jag ju rubriken "Eclipse" Men jag skrev ju aldrig nåt om det! Jag och petra var i Jönkan och såg den! Jösses, vilken film! Bästa jag sett! Helt fantastiskt underbar och den var så fin och ja man kan fortsätta i evigheter! Klart bäst av twilight-filmerna så nu längtar jag till den kommer ut på DVD :)

Har precis kommit hem från jobbet och i helgen har jag jobbat hela dagarna! I denna värme var det lite kämpigt men jag var lättad över att jobba så man har något att tänka på! Så igår var jag ledig så då låg jag ute i solen hela dagen! En tjej hörde dessutom av sig och vill hyra lägenheten från och med nu till slutet av augusti. Passar ju himla bra eftersom jag är totalt pank! Hon verkar ju lite blåst men de spelar la ingen roll.

Nu är det inte många dagar kvar. Bara onsdag och torsdag och på fredag så är han här :D Så nu närmar det sig verkligen!!!

/Sara

Kommentera här: