Lidingö tjejlopp

Wiihoooo! Nu är det gjort!!!

I fredags tog jag, Justin och Helen vår finfina hyrbil upp till huvudstaden. Mycket impad av Hirre som är en klippa på att köra bil i denna hemska storstadstrafik ;)
Upp i ottan på lördagen och shoppade loss en hel del med massa bra fynd! Träffade Jugges kompis frida på stan och lunchade på thaimat. Efter en heldags strosande på stan mötte jag upp Milla, Liam, Fidde och Carro och vi gick och åt mat på Vapiano. Gött gött! På kvällen tog vi det lugnt och laddade för söndagen!

Jag var så ruskigt nervös på söndagen så de va galet. Vet inte varför riktigt för det var ju inte så att jag tänkte slå något nytt världsrekord eller så. Mötte upp jugge och Hirre på lidingö. Synd att Milla och Jugge fick vara åskådare istället för löpare på grund av sjukdom) Men jag och hirre var taggade. Mycket mer backar och mycket brantare och längre backar än jag kunnat ana men det gick riktigt bra ändå. Men fy fasiken va det värker i bena idag. Hade iaf en härlig go hejjaklack av sjuklingarna och hirre när jag kom på upplopps sträckan :)


Knallröd och svettig men vääldigt nöjd :)


Glada löpare :)

Kommentera här: