Ost och vin

Precis hemkommen från en kväll med jobbarkompisarna i Partile. Jätte trevligt med ost, kex och vin. Vilka härliga kollegor jag fått :) Jag och sabina tog Taxi hem ihop eftersom vi bor ganska nära varandra och så unnade vi oss det så vi slapp åka ner till stan först med buss och sen byta till spåvagn för at åka tillbaka en bit.
Man siter ju alltid och småpratar lite med chauffören och han frågade om jag trivdes i Göteborg och då tänkte jag ju att jaaa vad jag trivs här. trodde jag aldrig att jag skulle trivas i en storstad. Men det gör jag verkligen. Jag har ju alltid annars sagt att jag alltid ska bo i Lunnestorp. Men Götet är toppen :)
Fantastiskt med att bo i Göteborg är ju också att jag får träffa mina underbara syskon/fadder-barn oftare. Imorgon kommer de hit och först ska Niclas hjälpa oss att hämta vår nya soffa sen ska jag John, Liam och Joel åka till Lek och Bus landet. Sen ska de sov över här hos oss båda två :) Mysigt! Så nu är det dags att sova!

Kommentera här: