Stockholm

Åh vi har haft en fanstastiskt superbra helg i stockholm. Bott hos Anna. Så härligt att träffa henne igen!
Något vi lärt oss under denna helg är att inte låta mig vara ansvarig för biljetter. Jag är inte bra på det. Först flygbiljetten tog jag fel på tid och vart vi skulle landa. Sen Biljetterna till Britney spears. När vi stod där utanför upptäckte vi att jag bara hade med 3 biljetter. En var helt borta. Jag höll typ på att börja gråta och var beredd på att missa konserten. Men det lösta sig som tur var!!
Jag har också lärt mig att jag verkligen gillar att vara på besök i Stockholm, MEN jag skulle ALDRIG vilja bo där. Göteborg är helt klart bäst.
Kollar utsikten på mariaberget på söder
Vi har åkt massa tunnelbana och buss, det tar verkligen lååång tid att ta sig fram i denna stad.
På lördagen blev det lite fest med goda drinkar
Jag och petra surplar mojitos
Tess och Emina
Sara, Anna och Jag. Sen var vi ute och dansade till 4 på morgonen. Sen tog det "bara" 1,5 timma att ta sig hem.
Petra tess och nina utanför globen.
Tess och petra är förväntansfulla
Jag och Nina i väntan på Brittan
Det var ju inte så lätt att ta bra bild med mobilen men här sitter hon i en gunga som hissades upp högt i taket.
Det var verkligen grymt bra allting. Så pampigt och häftigt. Sjukt bra!! Sen satt vi väldigt nära med och såg allt bra!
På måndag morgon var det dags att säga hejdå till stockhol och åka hem.
Nu är jag hemma efter vatt på Bio, Jägarna 2, med Clara och Becca. Den var jätte bra. När jag kom hem hade John köpt rosor till mig och lagat god mat. Han e väl för fin :)

Kommentera här: