Tjohoooo

Jippi HURRA!!! Nu har jag semester!!! Tjoooohoooo va GÖTT ;)
 

Smidig dag på jobbet idag. Inga barn men jag och Kristina fick en hel del annat gjort som inte hinns med annars! Sen for jag hem och packade ner julen. Ville inte ha det kvar när vi kommer hem i februari sen så nu är julen över i mitt hem iallafall!
Sen började jag titta på vad jag ska ha med mig. Åååååh va härligt det känns att ha 6 underbara veckor framför sig med sol, bad och äventyr!
 
 
Efter fixande och donande kände jag för en springtur så det fick det bli. Gav mig iväg upp till skatås men insåg att 8:an är nog det enda alternativet just nu. På alla andra runor såg det ut så här:
 
 
Inte helt lätt att ta sig fram här utan skriskor!
 
Men tog mig 8:an runt i ett gött tempo med ett snitt på 5.42 min/km. Min Garminklocka är verkligen det bästa! Så kul att se hur man utveklas. Lyssnade på bra musik och njöt verkligen av springturen! Jag älskar verkligen att springa! Och nu efteråt sitter jag här och känner mig så nöjd och glad! Bara ett vanligt springpass i mängden. Men va bra man mår av det!! Endorfinerna bubblar i kroppen ;) Önskar alla fick uppleva samma känsla som jag får av löpningen!
 
 
Efter plankan och lite magträning var jag väl vär den go semesteröl
 

Ha en fin fredag!! :) Nu blir det tacos!!
 
/Sara

Kommentarer:

1 Emma:

Åh, vad härligt med semester! :)
Jag vet verkligen vad du menar med glädjen från löpningen. Är dessutom grymt att ha en klocka så man kan hålla koll på utveckligen! :) Bra jobbat på isbanan!

Sv. Ja, underbar känsla! Jo, jag har återupptäckt det efter ett 7-årigt uppehåll... Det är inte på lek att åka längdskidor. Riktigt slitigt, och riktigt roligt! Som sagt, bra träning :)

Svar: Ja det ska bli jätte härligt :D
Sara

Kommentera här: